اخبار ورزشی

« فغانی، گاف کمک داور بازی استقلال را لو داد »

در این مطلب (  « فغانی، گاف کمک داور بازی استقلال را لو داد » )  را مرور می کنیم در ادامه با بدینسان همراه باشید.

خبرورزشی: علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال به اقدام عجیب کمک داور بازی استقلال و ذوب‌آهن واکنش نشان داد.

کمک داور بازی تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن از هفته بیست و ششم در بسیاری از دقایق بازی وارد زمین می‌شد تا در اتخاذ تصمیمات کمک کوپال ناظمی باشد.

در همین رابطه علیرضا فغانی، داور نام آشنای ایرانی با انتشار تصاویری از جاگیری عجیب کمک داور بازی در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت: « خیلی از دوستان پیام دادند که آیا این حرکت کمک داور توصیه مدرسین فیفا و ای اف سی هست. جهت اطلاع دوستان داور به هیچ وجه چنین توصیه‌ای در هیچ تورنمنتی به خصوص جام جهانی نشده. کمک داور، بنده خدا به توصیه ناظر بازی، این جاگیری‌هارو در طول بازی انجام داده که اشتباه بوده».

فغانی، گاف کمک داور بازی استقلال را لو داد

ناظر بازی، محمدرضا ابوالفضلی، یکی از مشهورترین چهره‌های داوری ایران بوده که در سال‌های گذشته دو جام جهانی و یک جام ملتها را پشت سر گذاشت و در بازی استقلال، برای اولین بار، کار نظارت را انجام می‌داد.

البته نکته جالب این است که آنچه او توصیه کرده بود، به نظر در کلاس‌های داوری و جلسات قبل از مسابقه در بین داوران نیز توصیه می‌شوند اما چیزی که کمک داور اول بازی اجرا کرد، به شکلی ناشیانه و نادرست صورت گرفت و تفاوت بسیار زیادی با چیزی داشت که ابوالفضلی در جام جهانی، جام باشگاههای آسیا و اکثر مسابقات لیگ برتر ایران نیز اجرا کرده بود.

این در حالی است که کمک داور دوم در دقایقی از بازی، همین اقدام را بطور صحیح انجام داد اما باتوجه به اینکه او حدود دو سه متر وارد زمین شده بود،توجه زیادی را هم به خود جلب نکرد و ویدیویی هم از حضورش در زمین منتظر نشد.

 


پ

مرجع: برترین ها

نمایش کامل خبر
دکمه بازگشت به بالا