موکب الغدیر یزدیها درخدمت زائرین گرامی

برپایی موکب های یزدی درخدمت زائران

 به گزارش پایگاه خبری بدینسان:دبیر ستاد اربعین استان یزد با بیان این که خدمت رسانی به زائران یزدی در مرز چذابه با جدیت انجام می‌شود، از برپایی 60 موکب یزدی در مرز چذابه و شهرهای نجف، کربلا و کاظمین خبر داد.

احمد گنجی، دبیر ستاد اربعین استان یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به ضرورت تبیین راهپیمایی اربعین حسینی، اظهار کرد: با تمام ظرفیت پای کار زائران اربعین هستیم و در داخل ایران و مسیر نجف تا کربلا نیز خدمت رسان زوار هستیم.

وی افزود:‌ طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بالغ بر ۶۰ موکب یزدی در مرزهای ایران و عراق و در مسیر نجف تا کربلا برپا و آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی هستند.

دبیر ستاد اربعین استان یزد گفت: موکب‌های برنامه‌ریزی شده استان یزد در مرز چذابه و شهرهای نجف، کاظمین، کربلا و مسیر نجف تا کربلا در خدمت زائران امام حسین (ع) هستند.

گنجی تصریح کرد: با توجه به این‌که مرز چذابه برای زائرین استان یزد در نظر گرفته‌ شده است، لذا برنامه‌ریزی برای جابجایی زائر‌ان فقط برای این مرز با ناوگان مسافربری استان انجام‌ می‌شود.

وی در خصوص صدور گذرنامه نیز خاطرنشان کرد: مراحل صدور گذرنامه زیارتی از ساعت ۸ تا ۱۸ در فرودگاه شهید صدوقی لاین پرواز‌های خارجی انجام می‌شود و گذرنامه زیارتی تا روز اربعین در این محل صادر می‌شود، ولی از شهروندان می‌خواهیم این مسئله را به‌روز‌های منتهی به اربعین موکول نکنند چراکه با شلوغی مواجه خواهند شد.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا