کاخ رویایی آنجلینا جولی دل همه را آب برد

آنجلینا جولی و سبکی رویایی

میدونید که آنجلینا جولی نیز یکی از بازیگران بسیار بسیار محبوب و دوست داشتنی است که در جای جای جهان هواداران خاص خود را دارد. آنجیلا پس از طلاق از همسر سابقش بردپیت، تو خونه 25 دلاری خودش ساکن شد. آنجلینا جولی با توجه به اینکه شش فرزند دارد، نه تنها فضای داخل خونه رو بلکه حیاط و محوطه ای به شدت مفرح و زیبا برای بازی و سرگرمی فرزندانش طراحی کرده است.

قصر باشکوه آنجلینا جولی یه فضای رویایی داره که اتاق ها و آشپزخانه و دیگر قسمت ها به شکل خاص و کلاسیک می باشند. کابینت های آشپزخونه این بانوی هنرمند، از ترکیب کلاسیک و مدرن هستش که در باقی قسمت ها نیز این دو دیزاین رو به راحتی میتونید مشاهده کنید. 6 اتاق خواب و 8 سرویس بهداشتی و دو استخر خانوادگی قسمت های مختلف این خونه شاهانه هستند که قطعا توسط طراحان خلاق و بسیار زبر دستی طراحی شده است.

زندگینامه آنجلبنا جولی

آنجلینا جولی (متولد ۱۴ ژوئن ۱۹۷۵ در لس آنجلس، کالیفرنیا) بازیگر و کارگردان آمریکایی است. او دختر بازیگر مشهور جان وویت است. او در اولین نقش اصلی خود در فیلم هکرها (1995) به شهرت رسیدآنجلینا شاید همیشه به خاطر برد پیت و بازی های آنها در فیلم آقا و خانم اسمیت، شناخته شود.

آنجلینا که زمانی با جانی لی میلر و بیلی باب تورنتون ازدواج کرده است، سپس با برد پیت ازدواج کرده بود. برد و آنجلینا در آوریل 2012 نامزد کرد و 6 فرزند با هم دارند. سه بیولوژیک، شیلو، ناکس و ویوین، و سه فرزند خوانده، مدوکس، پکس و زاهارا. آنها رسماً در 23 آگوست 2014 در فرانسه ازدواج کردند. در 20 سپتامبر 2016، اعلام شد که آنجلینا، درخواست طلاق از برد پیت را داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا