پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403 2024 - 05 - 02 ساعت :
» آموزش و سرگرمی » سحرقریشی آرام و ساکت به سینما برگشت +عکس
آموزش و سرگرمی

سحرقریشی آرام و ساکت به سینما برگشت +عکس

شهریور 3, 1402 00

به گزارش بدینسان به نقل از تابناک، فیلم «نارگیل ۲» به کارگردانی داود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان در حالی روی پرده رفته. که تصویر بزرگ روی پوستر این فیلم ژانر کودک، سحر قریشی است.

اتفاقی که به نظر می‌رسید رخ ندهد. و این فیلم به واسطه حواشی این بازیگر، رنگ پرده را به خود نبیند و مستقیم راهی شبکه نمایش خانگی شود

سحر قریشی به سینمای ایران برگشت.

قریشی در واپسین سال‌های حضورش در سینمای ایران، نتوانست فیلم‌هایی باکیفیت‌تر از این فیلم را بازی کند. و همزمان با حواشی گسترده‌ای درگیر شد که برخی این حواشی را متوجه او می‌دانستند.

ارتباط با مهدی طارمی

ارتباط این بازیگر با مهدی طارمی که موضع گیری برخی فوتبالیست‌ها، شایعه ازدواج را نیز در پی داشت. یکی از حواشی اصلی بود که پس از به سرانجام نرسیدن این رابطه، با انتشار عکس‌های آتلیه‌ای این دو، برای طارمی هزینه ساز شد

سحر قریشی آرام و بی‌صدا به سینمای ایران برگشته بود.

جنجال برای کسب درآم

سحر قریشی آرام و بی‌صدا به سینمای ایران برگشته است.

این ازدواج البته با گمانه زنی‌هایی نیز همراه بود و بحث جنجال برای کسب درآمد نیز مطرح شد. در همین زمینه آرامه اعتمادی، منتقد سینما مدتی پس از علنی شدنِ این ارتباط، نوشت:

«ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو، یک معامله دوساله و چندصد میلیاردی با اسپانسری یک رمز ارز و بازدید یوتیوب است. یک تهیه‌کننده به نام سینما، در این سناریو دخیل است که بیست میلیارد سهم خالص او از این ماجراست. دوبی بودن قریشی در همین سناریوست. تتلو در آهنگ جدیدش هم اشاره به رمزارز دارد»؛

مسئله‌ای که هیچ‌گاه از سوی مقصودلو و قریشی تکذیب نشد.

جدایی دوباره و احتمال بازگشت

حدود شش ماه پس از علنی شدن این ارتباط، این دو اعلام کردند از هم جدا شده‌اند و از این ارتباط ابراز پشیمانی کردند؛

اتفاقی که دور از انتظار نبود. پس از این تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد سحر قریشی از ترکیه به دوبی رفته. و به تازگی تصاویری از خانه‌اش در امارات متحده عربی را نیز منتشر کرده است.

اکران فیلم تازه این بازیگر که البته چندین سال پیش فیلمبرداری شده بود و خودداری قریشی از موضع گیری درباره حوادث چند سال اخیر. نشان داد او قصد ندارد پل‌های پشت سرش را خراب کند؛ هرچند خود او به تازگی احتمال بازگشتش را به ایران رد کرده است.

با این حال شنیده‌ها حکایت از آن دارد که برخی دوستان قریشی از جمله یکی از تهیه کنندگان قدیمی سینمای ایران. که سابقه همکاری با قریشی را دارد، او را تشویق کرده‌اند به ایران بازگردد و دوباره در سینمای ایران مشغول شود؛ .

بنابراین دور از انتظار نیست که این بازیگر به زودی دوباره در تهران دیده شود

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×