صحبتهای پدر گلشیفته در مورد عریانی دخترش

بهزاد فراهانی درباره گلشیفته چه نوشت؟
حالا به تازگی متنی جعلی در حال دست به دست شدن است که ادعا می شود این متن را بهزاد فراهانی پدر گلشیفته برای او نوشته است.

تو را دخترم نمیخوانم،

چرا که هنر را با عریانی اشتباه گرفتی.

تو را دخترم نمی نامم

چرا که هویت اریایی را در اندام لخت خود به سخره گرفتی

تو را چه بگویم که از هنر و فهم تنها حیوانی ترین راه را برای اعتراض یافتی،

فرزند فرهنگ باخته ام من برخودم لعنت فرستادم که یادم رفت برایت شاهنامه بخوانم،

از کوروش و زرتشت بگویم ، لعنت به من که کنار بازیگری،

بازی زندگی را یادت ندادم که چنین رسوایی را برای آریایی به بار آوردی،

دیدن اندام عریانت ، زانوانم را لرزاند،

فرزند، چه بر سر هویت متعصب ایرانی آوردی،

کاش مرده بودم واندام برهنه ونگاه بی رنگت ، در دستان مردم دست به دست نمیشد.

کاش تو اعتراض باشرفت میکردی . نه با اندامت ،

همانطور که مشخص است این متن ادبی و احساسی قطعا صحت ندارد و جعلی است.

اما در این بخش گفتگویی با بهزاد فراهانی را مشاهده می کنید که به طور کامل از دخترش گلشیفته رضایت دارد.

کمی از گلشیفته بگویید

قبل از آن می‌گوییم که دختر من شقایق در فیلم جدیدش درخشان است؛ آذرخش من هم که اینجاست و درخشان است و هر سه فرزندانم به اندازه کافی خوب هستند. درباره آنچه سر گلشیفته آمده، من فکر می‌کنم داوری شخص من به درد نمی‌خورد. او اصلا دیگر فقط دختر من نیست و یک هنرمند خوب ایرانی در جهان است و داوری‌اش را باید برای مردم بگذاریم. چون هنرمندی است که متعلق به مردم است.

او خوب از پس کارش برآمده است و تئاتری که از او در پاریس دیدم، باید ببالم که من را پدر گلشیفته معرفی می‌کنند؛ چون بازی‌ای که با لهجه غلیظ فرانسه بازی کرد، عجیب بود. وقتی هم سر فیلم دختران خورشید به گرجستان رفتیم، چیزهایی از او دیدم که در ایران دنبال آنها نمی‌گردد.

نمایش کامل خبر

18 دیدگاه

  1. آیا شرافت واقعاً در پوشیدگی بدن هست؟ حصرت آدم و حوا که پوشیده نبودند! پس شرافت نداشتن!؟ گرانترین سنگ، الماس سخت و زیبا و گرانقیمت است ولی پوشیده نیست! اما گرانترین دانه (که به یک هزارم قیمت سنگ الماس هم نمی رسد) پوشیده است و مَستور! ضعیف و زود فاسد و خراب و فانی هست!
    پس شرافت در گوهر سلامت اخلاقی انسانهاست!

    1. چقدر شماها ابله و در عین‌حال پر ادعا هستید؟؟؟بله که پوشیدگی بدن بخشی از شرافت و انسانیت آدمها رو به نمایش میگذاره،شمایی که هنو ز درک و فهمت به این‌نمیرسه که حضرت و آدم و حوا علیه السلام،فقط دو نفر بودند و هیچ چشم دیگری نبوده که نظاره گر اونها باشه و درکت اینقدر پایین هست که حضرت آدم و حوا رو به بشر و جامعه امروز مقایسه میکنی،چرا؟؟واقعا چرا فقط بدنبال توجیه کردن افکار غلط خودتون هستید؟؟حضرت آدم و حوا هم بنا بر روایات از برگ و شاه و برگ‌گیاهان و پوست حیوانات برای خود پوشش تهیه کردند و حتی انسانهای نخستین و نئاندرتال‌ها و دیگر انسان تبارها حد اقل عورت و اندام جنسی‌ خود رو پوشیده نگه می‌داشتند.اینکه شماها عاشق برهنگی هستید و در عین حال خیلی تلاش دارید در حین برهنه گشتن،خودتون رو معاون و بی گناه جلوه بدید همگی باورهای غلطی هست.چون بالا برید پایین بیاید،جنس مرد از طریق چشم و نگاه کردن تحریک میشه و جنس زن از طریق شنیدن و دیده شدن، خواه نا خواه زنهایی که بد پوشش هستند برای لذت بردن اینگونه لباس میپوشند و هیچ مردی هم وجود نداره با دیدن اندام نیمه برهنه یک زن،تحریک نشه.هرگز هم عادی نمیشه، چون غریزه هست و تعقل هیچ مدیریتی نداره

    2. اولا آدم و حوا در جامعه ودر کنار انسانها نبودند،.. ثانیا، سلامت اخلاقی با پوشش انسانی معنامی یابد، برهنگی نشانه بارز آلودگی اخلاقی و هرزگی است که حتی غربی های فاسد نیز از آن دوری می کنند.
      پوشیدگی در نظر تمام انسانهای سالم از هر نژاد و فرهنگی و نشانه انسانیت است. وگرنه فرقی با حیوانات جنگلی ندارد.

    3. سلام
      رو هوا حرف نزنید
      تاریخ را بیشتر مطالعه کنید
      برهنگی در هیچ فرهنگ و دین و آیین تایید نشده
      پس خودتان را به سخره نگیرید
      التماس تامل

    4. اولاً از کوزه همان برون تراود که در اوست . پدر و دختر مثل هم هستند .
      دوماً دوست عزیز اگر مذهبی هستی و آدم و حوا را از دید مذهبی شاهد فرمایشات خود قرار میدهی ، حداقل آیات قرآن را بخوان تا بدانی بعد از خوردن میوه ممنوعه چه اتفاقی برایشان افتاد و آنها چه کردند و از خدا چه خواستند . پس شرافت انسان ذاتی است و بس شرافتی اکتسابی ‌.
      اگر غیر مذهبی هستی اینو بدون اون موقع همین دو نفر روی کره زمین بودند و زن و شوهر نیازی به پوشاندن یکدیگر ندارند مگر در مقابل دیگران ، که اون زمان دیگرانی نبوده .
      در نهایت بحث شرافت مال آدمیزاد است نه سنگ و جواهر و حیوانات که جنابعالی آنها را با انسانها قیاس کرده ایی !!!!!

    5. حضرت ادم و هوا توی سیستم اون بهشت پوشیده نبودند چون بدی مشخص نبود.از بدو ظهور در زمین ما کراهتش مشخص شد و بدی آشکار شد.ضمنا دونفر بودند.زن و شوهر. آخه تو خودت را زدی به خواب یا توی خوابی!!!ماحیوان نیستیم که لخت بگردیم.حیوان صاحب اختیارنیست و بدی براش مفهوم نداره.این تویی که باید بدی رابفهمی و شرافتت رااگرداری حفظ کنی‌
      هرچود تو مید‌نی چه اراجیفی نوشتی و خودت رابه اون راه زدهای

    6. واقعا چه مثالی میزنید ؟؟چه مقایسه بی جائی آدم حوا،الماس دانه، واقعا خودتون زدین ب نفهمی یا فکر میکنید برهنگی فرهنگ سواده.
      باعث تأسف این طرز فکرتون

    7. حضرت آدم و حوا پوشیده بودند. با آن ترک اُلاييکه کردند لباسهایشان فرو ریخت اما باز هم در زمین؛ با برگ درختان خود را پوشاندند. و از خداوند خواستند چگونه لباس تهیه کنند.
      یکی از شؤون سلامت اخلاقی،پوشیدگی و حیا است.

  2. اون متن ادیبانه که نوشتید شاید دروغ بود ولی چقدر قشنگ و صحیح نوشته شده بود و ایکاش راست بود

  3. خانم گلشیفته فراهانی در سریال هجوم ساخت آمریکا هم خیلی خوب و روان بازی کرد و نقش اصلی فیلم بود، ایشان حتی از بازیگرهای هالیود هم خیلی بیشتر درخشید.

  4. برو بی شرف تو داری از دخترت طرفداری می کنی که بدن لختش به نمایش گذاشته و عکس و فیلم لخت و برهنه اش تو دست این و اون دست به دست میشه.تو دیگه چه چقد بی غیرتی.تو چجوری پدری هستی که حاضری بدن لخت دخترت تو فیلم و عکس ببینی و ازش طرفداری کنی .

  5. قمار باز وقتی که همه چیز خود را میبازد اگر نگه به چیزم که قمارهباز نیست حالا این به اصطلاح پدر تمام غیرت که در این میان تمام ابرو و حیثیتش بواسطه فرزندان ناخلفش به باد رفته اگر ازشون تعریف نکنه چی بگه بینوا

  6. معلومه که این حرف ها را پدر گلشیفته نزده است.
    چون همیشه هنرِ دخترش را در عریان شدن می دانسته است و عریان بودن (مثل حیوانات) برای او و هم فکرانش اوج هنر است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا