عکسی که لیلا بلوکات با تیپ جنجالی در کنار دوستانش منتشرکرد

بدینسان: لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. وی فعالیت خود را در زمینه بازیگری از سال ۱۳۷۷ آغاز کرده و بازی در سریال یوسف پیامبر، آسمان همیشه ابری نیست و فیلم سینمایی نفس های آرام را در کارنامه هنری خود دارد. لیلا بلوکات مؤسس خیریه مهر لیلا است. خانم بازیگر تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است. به تازگی تصویری از عجیب ترین لباس لیلا بلوکات در اینستاگرام منتشر شده است.

لباس عجیب لیلا بلوکات در کنار دوستش

 زندگی هنری لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد ۴ آذر ۱۳۶۳ یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است، او دو خواهر و یک برادر دارد.

او از سال ۱۳۷۸ با بازی در مجموعه «روز های زندگی» به کارگردانی سیروس مقدم رسماً وارد حرفه ی بازیگری شد.

بازیگر معروف و خواهرش

لیلا بلوکات پس از حضور موفق در مجموعه تلویزیونی یوسف پیامبر و بازی در نقش همسر آخناتون بیش تر دیده شد و دارای شهرت خاصی گردید.

لیلا بلوکات درباره نحوه ورودش به عرصه بازیگری گفت: اولویتم برای تحصیل، شرکت در هنرستان صدا و سیما بود که متاسفانه ظرفیتها پر شده بود.

در نتیجه من را به هنرستان کار و دانش معرفی کردند تا آنجا ادامه تحصیل دهم.

در آن مدرسه هم فقط رشته فرش بافی ظرفیت خالی داشت و مجبور شدم برای ورود به رشته هنری ثبت نام کنم.

نهایتاً به دانشگاه راه پیدا کردم و در کنارش کلاس های بازیگری میکائیل شهرستانی، امین تارخ و ورکشاپ های استاد سمندریان را گذراندم. سال ۱۳۷۷ بود که در فرهنگسراها تئاتر اجرا می کردم و برای نخستین بار در مجموعه ی تلویزیونی سیروس مقدم و مجید اوجی جلوی دوربین رفتم.

1 دیدگاه

  1. روسری یا چادر سر کردن لیاقت میخواهد که هیچ کدام از اینا ندارن اون شالم از گردنت بنداز زمین ارزش اونم از بین نبر آدم بی مصرف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا