بازیگری که درفیلم “مختارنامه”در جنگ باداعش به شهادت رسید

بازیگر مختارنامه که در جنگ با داعش شهید شد

بازیگری که قصد صحبت از او را داریم در دوران جنگ تحمیلی به درجه جانبازی رسید و سال‌ها بعد در جریان جنگ علیه گروه‌های تکفیری به شهادت رسید.
بازیگر مختارنامه که در جنگ با داعش شهید شد
به گزارش بیان ما ؛ نمی‌شود مخاطب تلویزیون باشید و اسم «مختارنامه» به گوشتان نخورده باشد یا حتی یک بار هم که شده حتی اتفاقی قسمتی از آن را ندیده باشید، چرا که بعد از چند سال (سال ۸۹) که این مجموعه برای اولین باز از شبکه یک روی آنتن رفت تا امروز بار‌ها و بار‌ها قسمت‌هایی از آن پخش شده است و مدتی پیش هم آی‌فیلم برای چندمین بار پخش آن را به پایان رساند.
مجموعه‌ای ۴۰ قسمتی به کارگردانی داوود میرباقری که جزو کار‌های الف ویژه تلویزیون محسوب می‌شود. تصویربرداری این مجموعه حدود هشت سال زمان برد و بعد هم تا پایان مراحل فنی، آماده‌سازی آن به حدود ده سال نیز رسید. از همان سال‌ها تا الان از آنجا که این مجموعه یکی از پربازیگرترین سریال‌های سیماست، اخبار مختلفی از آن به گوش می‌رسید، یکی از این موارد خبر رفتن چهره‌هایی است که هرکدام سهم و نقشی در آن مجموعه داشتند، کسانی که امروز از آن‌ها تنها به اندازه چند سکانس و خاطره باقی مانده است.

کدام بازیگر مختارنامه را داعش شهید کرد + تصاویر
کدام بازیگر مختارنامه را داعش شهید کرد + تصاویر


کدام بازیگر مختارنامه را داعش شهید کرد + تصاویر
کدام بازیگر مختارنامه را داعش شهید کرد + تصاویر


حبیب جنت‌مکان، یکی از بازیگران سریال مختارنامه بود که در سکانس‌هایی از این مجموعه مقابل دوربین رفت. درگذشت او، اما با دیگران قصه خیلی متفاوتی دارد. جنت مکان متولد سال ۴۰ در اهواز بود؛ در دوران جنگ تحمیلی در گردان جعفر طیار اهواز حضور داشت و به درجه جانبازی رسید. او سال‌ها بعد، در جریان جنگ علیه گروه‌های تکفیری هم خود را به جبهه رساند و ۲۷ فروردین ۹۴ در جریان جنگ با داعش در سامرا به شهادت رسید.
منبع: جام جم آنلاین

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا