بوسه ی جنجالی رئیس فدراسیون و اتحاد تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا

دوستمون کنار نمیره که نمی ره تازه گفته قبلا از بازیکنان رضایت گرفته بوده ...

در حالی که روز گذشته رسانه‌های جهانی از استعفای رئیس فدراسیون اسپانیا به علت «بوسه ممنوعه» خبر داده‌ بودند

لوئیس روبیالس روز جمعه،‌ سوم شهریور، از اقدامش عذرخواهی کرد، اما گفت که استعفا نمی‌دهد.

همزمان بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا هم اعلام کردند تا زمان برکناری رئیس فدراسیون فوتبال این کشور از بازی برای تیم ملی خودداری خواهند کرد.

لوئیس روبیالس که در جریان مراسم اهدای مدال و جام قهرمانی به تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا در جام جهانی، لب‌های جنیفر هرموسو، بازیکن تیم فوتبال کشورش را بوسیده بود، با انتقادهای فراوان و همچنین بررسی انضباطی فیفا مواجه شده است.

رسانه‌های اروپا روز پنجشنبه با بیان این که رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا مجبور شده از سمت خود کناره‌گیری کند اعلام کردند روبیالس پس از پنج سال فعالیت به‌عنوان رئیس فدراسیون، از جمعه ۲۵ ماه اوت، به‌صورت رسمی این پست را ترک می‌کند.

خبرگزاری فرانسه، اما روز جمعه گزارش داد که لوئیس روبیالس در نشست اضطراری فدراسیون فوتبال کشورش سه بار با فریاد گفت: «استعفا نمی‌دهم.»

او همچنین گفت: «فکر می‌کنید یک بوسه توافقی کافی است که با آن مرا از اینجا بیرون بیندازید؟ من تا آخر می‌جنگم.»

او در ادامه منتقدان خود را به تلاش برای «ترور شخصیت» متهم کرد و افزود:«آن بوسه مانند آن بوده که بچه خود را ببوسید.»

جنیفر هرموسو بازیکن تیم ملی فوتبال اسپانیا اما با رد اظهارات روبیالس مبنی بر «بوسه توافقی» گفت که «رضایت» نداشته است روبیالس او را ببوسد.

همزمان ۵۶ بازیکن شامل خانم هرموسو و همه ۲۳ بازیکن تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا که در در دوره اخیر جام جهانی فوتبال زنان حاضر بودند، در بیانیه ای مشترک ضمن ابراز خشم از رفتار رئیس فدراسیون و خودداری او از استعفا رفتار روبیالس را «نامناسب و ضد زن» توصیف کردند و خواستار کنار رفتن او از ریاست فدراسیون فوتبال این کشور شدند.

 

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا