اولین عکس از بارداری همسر سردار آزمون لو رفت/تغییرچهره عجیب زن لاغرش

بدینسان: در تصویر زیر برای اولین بار عکس همسر باردار سردار آزمون را خواهی دید. سردار آزمون قبل از شیوع کرونا اعلام کرده بود که به زودی می خواهد ازدواج کند و با یکی از دختران اقوام ازدواج خواهد کرد. آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون است که به فعالیت در رشته مدلینگ و زیبایی می پردازد و در حال حاضر دوران بارداری خود را طی می کند.

همسر باردار سردار آزمون

سردار آزمون در تاریخ یازدهم دی ماه ۱۳۷۳ در گنبد کاووس استان گلستان متولد شده است. سردار آزمون به قدری به فوتبال علاقه داشت که از ۹ سالگی پا به توپ شد و توانست در نوجوانی وقتی ۱۷ سال بیشتر نداشت از تیم سپاهان به روبین کازان روسیه لژیونر شود. سردار آزمون در سال ۱۳۹۸ و در سن ۲۵ سالگی با دختری به نام آناهیتا کریمی نامزد کرد. همسر سردار آزمون متولد اواخر دهه ۷۰ است و به فعالیت در رشته مدلینگ و زیبایی می پردازد. سردار آزمون به تازگی برای اولین بار تصویری از همسر باردارش منتشر کرده است

اولین عکس بارداری همسرش
سردار آزمون و همسرش

اناهیتا کریمی

آناهیتا کریمی متولد ۲۱ آذر ۱۳۷۱ در تهران می باشد. او دانش آموخته رشته مدیریت در دانشگاه و دوران تحصیلش را در فرانسه در مدرسه بیوتی در رشته زیبایی گذارنده است و در حال حاضر در کنار مادرش در آرایشگاه و سالن زیبایی مشغول است. معروف شدن و شهرت این چهره به دلیل نامزدی با سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است.

اناهیتا کریمی در خانواده کم جمعیت به دنیا آمده و تک فرزند است و مادرش میکاپ آرتیست و آرایشگر حرفه ای بوده و دارای سالن زیبایی بسیار مجهز و شیکی است که بیشتر با هنرمندان و بازیگران کار میکند و تصاویری نیز با آنها در شبکه های اجتماعی موجود است.

خانواده سردار آزمون

سردار آزمون قبل از شیوع کرونا در مصاحبه ای در برنامه تلویزیونی اعلام کرد که به زودی ازدواج خواهد کرد، او درباره اینکه با چه کسی ازدواج میکند گفت که با یکی از دختران اقوام و آشنایان دور خانوادگی ازدواج میکنم و آشنایی دورادوری با یکدیگر داشتند و در اولین ملاقات به همدیگر علاقمند شدند.

اما حالا با گذشت نزدیک به دو سال خبری از جشن ازدواج و مراسم نیست، اما عکس های دونفره و مسافرت های دو نفره با نامزدش نشان میدهد که او هنوز در رابطه عاشقانه قرار دارد، و قرار است بعد از پایان کرونا مراسم عروسی و ازدواجشان را برگزار کنند

او سابق بر این درباره گفته: ازدواج می‌ تواند خیلی به من کمک کند! هم به خودم و هم به فوتبالم. در یک سال اخیر و به عقیده خودتان و کارشناس‌ ها خیلی پیشرفت داشتم و مطمئن باشید اگر ازدواج کنم، می‌ توانم بیشتر از این ها هم اوج بگیرم.

 

نمایش کامل خبر

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا