جدایی رحیم نوروزی از همسر سومش جنجالی شد

بدینسان:
رحیم نوروزی  متولد 7 مرداد 1346 در رشت، بازیگر سینما و تلویزیون است. رحیم نوروزی تحصیلکرده مقطع فوق دیپلم رشته مرمت بناهای تاریخی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی (تئاتر) می باشد که شهرت اش از سریال «پس از باران» شروع ش. رحیم نوروزی به نجاری و خوشنویسی علاقه زیادی دارد. رحیم نوروزی تاکنون سه ازدواج ناموفق داشته است.رحیم نوروزی و همسرش هایده حسین زاده، آسیه ضیایی و صالحه زهره وند .

رحیم نوروزی

ازدواج اول

رحیم نوروزی اولین بار با خانم هایده حسین زاده (بازیگر) ازدواج کرد اما این زندگی با وجود به دنیا آمد یک فرزند دختر بنام «پناه» در نهایت به طلاق ختم شد.

خانم حسین زاده در سریال پس از باران نقش زری یکی از خدمتکاران خانه ارباب سالاری رو بازی کرد که دلیل پذیرفتن این نقش رو هم صرفاً دور نبودن از همسرشون اعلام کردند.

پناه که شغل پدر رو دوست ندارد؛ می گوید من اصلا دوست ندارم کار پدرم را ادامه دهم، یعنی راستش من اصلا بازیگری را دوست ندارمگاهی کارهای پدرم را می ‌بینم اما اگر وقت نداشته باشم اصراری بر آن ندارم که حتما آنها را دنبال کنم.

 

ازدواج دوم و طلاق

آقای بازیگر برای دومین با با خانم «آسیه ضیایی» بازیگر و نویسنده ازدواج کرد، این زوج در سال 1394 در سریال «آسمان من» کنار هم بازی کردند.

زندگی مشترک این زوج با 14 سال اختلاف سن، چند سال بیشتر دوام نیاورد و در نهایت به جدایی و طلاق ختم شد.

آسیه ضیایی متولد 1360 در رشت ، بازیگر و نویسنده می باشد، او فارغ التحصیل رشته بازیگری در مقطع کارشناسی در دانشگاه هنر است که بعد از جدایی از ایران مهاجرت کرد و حالا ساکن لس آنجلس آمریکا می باشد.

ازدواج سوم و طلاق

رحیم نوروزی برای سومین بار با خانم «صالحه زهره وند» ترانه سرا و نوازنده ازدواج کرد اما این زندگی هم در نهایت به جدایی ختم شد.

خانم زهره وند در مورد جدایی شان می گوید؛ به هر حال تفکرات و رویکردهای انسان‌ ها نسبت به موضوعات، به‌ ویژه وقتی اختلاف سنی مشهودی با هم دارند، بیشتر به چشم می‌ آید و شاید یکی از دلایلش همین باشد

نمایش کامل خبر

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا