عکس حاشیه ساز”سحرقریشی”با تیپ جدیدش درکنار شیخ عرب بازهم جنجال به پا کرد!

بدینسان/جدیدا و بعد از جدایی سحر قریشی از امیر تتلو حال وی در کنار شیخ عرب دیده شده است و حاشیه‌های جدیدی را برای وی بوجود آورده است.

سحر قریشی بازیگر پر حاشیه و جنجال برانگیز در فضای مجازی است. شایعه ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی فوتبالیست تیم ملی جنجالی ترین شایعه در مورد این بازیگر بود که توسط این دو نفر تکذیب شد.

در حال حاضر مهمترین حرف و حدیثی که از سحر قریشی در فضای مجازی دهان به دهان می چرخد رابطه سحر قریشی با امیر تتلو خواننده جنجالی و همچنین طلاق سحر قریشی و امیر تتلو است.

هنوز جنجال های مرتبط با این موضوع به پایان نرسیده،  عکس حاشیه ساز و جنجالی سحر قریشی با تیپ جدیدش در کنار شیخ عرب و احتمال رابطه سحر قریشی با این شیخ عربستانی در شبکه های اجتماعی بر سر زبان ها افتاد.

عکس حاشیه ساز سحر قریشی با تیپ جدیدش در کنار شیخ عرب! [+ ویدیویی از جنجالی ترین تصاویر خانم بازیگر]
عکس های جنجال برانگیز سحر قریشی

به تازگی در شبکه های اجتماعی عکس جنجالی از سحر قریشی در کنار یک شیخ عرب دیده می‌شود و برخی نیز از رابطه پنهانی سحر قریشی با بن سلمان، شاهزاده عربستان می‌گویند، اخبار و شایعاتی که هنوز نمی‌توان درباره صحت و سقم آن اظهار نظر جدی کرد.

سحر قریشی (زاده 6 دی 1366) بازیگر ایرانی است. او حرفه بازیگری را از سال 1388 با بازی در فیلم لج و لجبازی آغاز کرد و سپس در همان سال برای ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

عکس جنجالی سحر قریشی
عکس جنجالی  سحر قریشی, شیخ عربستان, رابطه پنهانی سحر قریشی و یک شیخ عربی

در بالا عکس جنجال برانگیز این بازیگر زن سرشناس را می‌بینید که به گفته کاربران شبکه های اجتماعی در کنار یکی از شیخ‌های عربستان گرفته شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا