بازیکنی که ناگهان عزیز دل بایرنی‌ها شد!

بایرن مونیخ با توجه به مشکل دروازه بان احتمال دارد با جدایی الکساندر نوبل مخالفت کند.

بازیکنی که ناگهان عزیز دل بایرنی‌ها شد! (عکس)

بدینسان:

بایرن مونیخ تمرینات پیش فصل خود را در حالی شروع کرد که جای مانوئل نویر همچنان خالی بود؛ دروازه بان باتجربه آلمانی که 7 ماه پیش پایش در اسکی شکست هنوز در حال پشت سر گذاشتن دوران بازتوانی پس از عمل جراحی بوده و شرایط شرکت در تمرینات گروهی و بازی را پیدا نکرده است.

این یک معضل بزرگ برای  توماس توخل است که نمی تواند به صورت قطعی در مورد دروازه بان اول تیمش در فصل آینده تصمیم بگیرد. یان زومر و الکساندر نوبل گزینه های فعلی توخل در این پست هستند که تا پیش از بازگشت نویر می تواند روی آنها حساب کند. البته ماندن یا رفتن این دو بازیکن در فصل جاری خود یک ابهام بزرگ است.

به گزارش بیلد، الکساندر نوبل، دروازه بان باتجربه بایرنی‌ها بعد از دو سال حضور قرضی در موناکو به آلمان برگشت و در تمرینات پیش فصل شاگردان توخل حضور یافت.

1898452

نوبل اما به زودی راهی باشگاه دیگری خواهد شد. اشتوتگارت و لیدز مقصدهای احتمالی این دروازه‌بان هستند که تا قرارداد جدید با بایرن تمرین می‌کند. با این وجود توخل نمی خواهد به راحتی اجازه خروج این دروازه بان را بدهد و شاید این اتفاق کلا منتفی شود.

سرمربی بایرن در صحبت های اخیر خود با تردید در مورد پست دروازه صحبت کرده است:
“فکر نمی کنم در حال حاضر کار خاصی در این پست انجام دهیم چرا که هیچ چیز مشخص نیست. بهترین تصمیم زمانی خواهد بود که شرایط مانوئل نویر کاملا مشخص شود. ”

یان زومر که بعد از مصدومیت نویر به صورت اورژانسی به بایرن منتقل شد هرگز نمی خواهد در زمان بازگشت این دروازه بان، ذخیره او شود و احتمال دارد به زودی بایرن را ترک کند و از اینتر به عنوان مقصد بعدی او یاد می شود. در چنین شرایطی به نظر می رسد که بایرن به نوبل اجازه جدایی ندهد.

منبع: ورزش سه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا