آموزش و سرگرمی

خواستگاری فوتبالیست ترکیه ای ازبازیگر ایرانی

خواستگاری فوتبالیست ترکیه ای

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیسی که چند فصل قبل پیراهن استقلالی را هم بر تن کرده بود، با مسئولان تیم آبی تهران برای بازگشت به این تیم به توافق رسید سرمربی سابق استقلالی ها در این فصل به همراه با پرسپولیسی ها .

افسانه پاکرو متولد ۱۱ اردیبهشت ۱۳۶۲ در اهواز هنرپیشه سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است.

ازدواج افسانه پاکرو و همسرش

افسانه پاکرو هم اکنون مجرد است و ازدواج نکرده است. او می گوید به دلیل علاقه شدیدی که به خواهرم دارم هنوز ازدواج نکرده ام.

صمیمیت او و خواهرش سعیده

همیشه با هم بودیم

افسانه: به دلیل فاصله سنی کمی که داشتیم (یک سال) از بچگی مانند دوقلوها بودیم. لباس‌هایمان شبیه هم بود. حتی خاطرم است زمانی که سعیده به مهدکودک رفته بود اینقدر اصرار کردم تا من را هم زودتر از موعد به مهدکودک فرستادند. در اصل من دو سال مهدکودک رفتم. یک سال با سعیده، یک سال هم تنهایی. مدرسه هم که با هم بودیم و دقیقاً تا اول دبیرستان. از آن جا به بعد راهمان تغییر کرد. من به هنرستان رفتم و گرافیک خواندم.

سعیده: من هم تقریباً همین راه افسانه را رفتم. به هنرستان رفتم و کامپیوتر خواندم ولی در ادامه مانند افسانه هنر دغدغه‌ام شد و به سمت کارگردانی رفتم. حدود ۸ سال است که عکاسی و فیلمسازی را در کنار هم تجربه می‌کنم. حتی به افسانه کار بازیگری هم می‌کنیم. البته در کارهای خودم. پنج فیلم کوتاه ساخته‌ام که افسانه در آن بازی کرده ولی دغدغه اصلی من ساختن یک فیلم بلند است. حتی رشته‌های ورزشی ما هم یکی بود؛ شنا، تکواندو، ژیمناستیک

نمایش کامل خبر

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا