عکس زیرخاکی دیده نشده از گلشیفته فراهانی

بدینسان/

عکس زیرخاکی دردوران مدرسه از گلشیفته

بیوگرافی گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی متولد 19 تیر 1362 در تهران بازیگر مطرح و سرشناس ایرانی می باشد که بعد از به وجود آمدن مشکلات بازیگری در ایران به علت بازی در فیلمی هالیوودی از ایران مهاجرت کرده و به بازیگری در اروپا ادامه داد.

زندگی شخصی گلشیفته فراهانی

خانواده و نام اصلی (رهاورد)

پدر گلشیفته فراهانی بهزاد فراهانی و مادرش فهیمه رحیمی نیا می باشند که هر دو از بازیگران سرشناس ایرانی هستند. شقایق فراهانی خواهر بزرگتر او در حرفه بازیگری  فعال بوده و برادرش آذررخش موسیقی دان و نقاش می باشد. در زمان تولد او مادر و پدرش نام گلشیفته را برای او انتخاب کردند که ثبت احوال اجازه این نام نداد و اسم رهاورد برای او در شناسنامه ثبت شد.

گلشیفته فراهانی

ازدواج گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی در سال 1382 با فردی به نام امین محمد مهدوی که از عوامل فیلم  بابا عزیز و مترجم بود آشنا شد و ازدواج کردند. طول عمر این زندگی مشترک 9 سال بود و در سال 1391 از یکدیگر جدا شدند. ازدواج دوم گلشیفته فراهانی در سال 1393 با فردی به نام کریستوس دورجه واکر که روانشناسی ایتالیایی می باشد ازدواج کرد که در ادامه این ازدواج هم در سال 1396 به جدایی ختم شد.

علایق و سلایق شخصی گلشیفته فراهانی

جانی دپ هنرپیشه محبوب او در میان اروپاییان است که در دزدان دریایی کارائیب افتخار بازی با او را کسب کرد. در میان ایرانی ها بارها اعلام کرده طرفدار رضا کیانیان می باشد. او از زندگی در فرانسه احساس رضایت و خرسندی دارد و اوج گیری خود در حرفه بازیگری را مدیون مهاجرتش می داند

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا