آموزش و سرگرمی

مهتاب کرامتی با لباس شلوار طوسی زننده در پاریس وارد حوزه مدلینگ شد

مهتاب کرامتی بازیگر در رویداد نمایش مجموعه Prive جورجیو آرمانی حضور پیدا کرده و لباسی ساده در رنگ و طرح و فرم را در این استیج بزرگ جهانی بر تن کرد.

مهتاب کرامتی

اهمیت تناسب، تعادل و توزان در طراحی مد و لباس آرمانی مهتاب کرامتی، درس های خوبی برای دانشجویان طراحی مد و لباس دارد

مهتاب کرامتی در پاریس

بسیاری بر این باورند که فرصت حضور در چنین محملی برای هر چهره ایرانی فراهم نمی‌شود. پس بهتر است با الهام از لباس اقوام ایرانی و بر تن داشتن لباسی پرنقش و رنگ و لعاب، چهره دیگری از فرهنگ و هنر این سرزمین را به رخ کشید.

یکی از جذاب‌ترین مراسم برندهای گروه جورجیو آرمانی‌ست که تمام لباس‌های آن توسط شخص آقای جورجیو آرمانی طراحی شده است. این رویداد دو بار در سال با حضور هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های شاخص مد که در کنار برند آرمانی هستند برگزار می‌شود.

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی نوشت که افتخار این را داشتم به عنوان سفیر حسن نیت یونیسف در ایران به دعوت جناب آقای آرمانی در انحصاری‌ترین رویداد این برند حضور داشته باشم. همینطور گروه دایامد، نماینده‌ی این گروه در ایران، مسئولیت هماهنگی‌ها را به عهده داشتند.

نمایش کامل خبر

9 دیدگاه

  1. شما اشغال های عوضی لیاقت ایران عزیز اسلامی و فرهنگ غنی ایرانی اسلامی ومردم شریف ایران رو ندارید با تشویق وکمک همین مردم چهره شدید . رفتید تو بغل دشمنان شیطان صفت ایران عزیز اسلامی.

  2. چه کسی این رو بعنوان سفیر ایران تعیین کرده؟! واقعا این بعنوان سفیر کشور بزرگ ایران لایق هست؟ پوشش لایق هست؟. واقعا نمی‌دونم بکجا داریم میریم.

  3. سلام
    خانمی
    مثله ، کرامتی را با کلاس و خوب می دانستم نه مثل بقیه هنرمندان
    ،
    ولی
    رگهای بیرون زده دستش،، دنیایی از حرف و حدیث است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا