جذاب ترین بازیگران زن ایرانی

عکس های منتخب از زیباترین بازیگر زن ایرانی با نظر مردم ميباشد شما هم در این نظر سنجی شرکت کنید و نظر و رأی خودتان را در کامنت اعلام کنید .توجه داشته باشید کــه همه بازیگران زن ایرانی زیبایی خاص خودشان را دارند. ولی فهرست کــه در اینجا تهیه شده، بر اساس نظرسنجی ها و رأی های آنلاین کاربران است، زیرا هیچ معیار استانداردی برای زیبایی وجود ندارد.

۱- مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی، بازیگر تلویزیون و سینما، سال ۱۳۴۹ در شهر تهران متولد شد. وی فارغ‌التحصیل رشته‌‌ی ميکروبیولوژی از دانشگاه “آزاد” است. کرامتی با شرکت در دوره‌های آزاد بازیگری، برای نقش هلن در مجموعه‌ی «مردان آنجلس» (۱۳۷۷-۱۳۷۶) ساخته‌ی فرج‌الله سلحشور، پذیرفته شد و این چنین فعالیت هنری‌اش را آغاز کرد. مهتاب کرامتی، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم سینمایی «بیست» (۱۳۸۷) از بیست و هفتمين جشنواره‌‌ی فیلم فجر، را درکارنامه دارد.

 

 

 

2- الناز شاکردوست

الناز شاکردوست (زاده ۷ تیر ۱۳۶۳ در تهران) بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد.

 

 

 

 

 

3- الهه حصاری

الهه حصاری، بازیگر تلویزیون و سینما، سال ۱۳۶۹ در تهران متولد شد. وی فارغ‎التحصیل رشته‎ی تربیت بدنی از دانشگاه “تهران” است. حصاری فعالیت سینمایی خود را از سال (۱۳۸۶) با فیلم «نطفه شوم» آغاز کرد.

 

 

 

4- الناز حبیبی

الناز حبیبی، بازیگر تلویزیون و سینما سال ۱۳۶۸ در تهران متولد شد. وی فارغ‌التحصیل رشته‌ی دانشگاهی تدوین است. حبیبی بازیگر جوانی است، اما تلاش کرده با انتخاب‌های دقیق خود نقش‌های متفاوتی را بازی کند.

 

 

 

5- لاله مرزبان

لاله مرزبان (متولد ۲۹ دی ۱۳۷۲ در ازنا) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. او از دوران نوجوانی در مدرسه و سپس به صورت حرفه‌ای به تئاتر مشغول بوده‌است و نقش‌هایی در سریال هوش سیاه و هیس دخترها فریاد نمی‌زنند داشته‌است. مرزبان در سال ۱۳۹۵ با طی کردن یک فراخوان برای فیلم به عنوان نقش اصلی در فیلم «زیر سقف دودی» بازی کرد. و در سال ۱۳۹۶ جلوی دوربین جواد افشار رفته‌است تا به عنوان یکی از بازیگران اصلی سریال آنام ایفای نقش کند.

 

 

 

6- سحر قریشی

سحر قریشی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، سال ۱۳۶۶ در شهر تهران متولد شد. قریشی در سال (۱۳۸۸) با بازی در فیلم «لج و لجبازی» سیدمهدی برقعی، وارد عرصه‌ی سینما شد.

 

 

 

7- شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال‌زاده بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. شهرزاد کمال‌زاده فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر و عضو تیم فوتبال و والیبال بانوان هنرمندان ایران است. وی با بازی در سریال هزاران چشم ساخته کیانوش عیاری نخستین حضور تلویزیونی خود را تجربه کرد و در سال ۱۳۸۳ با بازی نقشی کوتاه در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدرعاملی وارد عالم سینما شد. او پس از چندین سال حضور در تلویزیون و سینمای ایران، در بهار سال ۱۳۹۱ با پخش سریال راه طولانی به کارگردانی رضا کریمی از شبکه یک تلویزیون ایران و بازی در نقش «بهاره» به شهرت رسید. یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های او در سریالی با نام آرام می‌گیریم به کارگردانی روح‌الله سهرابی بود که در نقش یک دختر معتاد ظاهر شد و مخاطبان زیادی را باخود همراه نمود.

 

 

8- شبنم قلی خانی

شبنم قلی‌خانی (زادهٔ ۱۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر و کارگردان اهل ایران است که در تلویزیون، سینما و تئاتر فعالیت می‌کند. شبنم قلی خانی فارغ‌التحصیل رشته نمایش – صحنه آرایی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز می‌باشد.شبنم قلی‌خانی در ۱۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران زاده‌شد. شبنم فعالیت بازیگری را در سال ۱۳۷۶ با بازی در تئاتر آنتیگونه در تئاتر شهر تهران آغاز نمود. او موردتوجه شهریار بحرانی قرارگرفت و در فیلم سینمایی مریم مقدس به کارگردانی وی درخشید. او نقش مریم، مادر عیسی مسیح را در این فیلم سینمایی ایفاکرد. او در نخستین مجموعهٔ تلویزیونی خود به نام اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی درخشید. در سال ۲۰۰۵، شبنم نخستین اثر خود به نام حقیقت یک دست‌فروش را که یک فیلم مستند بود، کارگردانی کرد و وارد عرصهٔ کارگردانی شد. او تاکنون چندین فیلم مستند و کوتاه و یک فیلم انیمیشن را کارگردانی کرده‌است.

 

 

9- بهاره کیان افشار

بهاره کیان‌افشار، بازیگر تلویزیون و سینما، بازیگری را به‎طور حرفه‎ای از سال (۱۳۸۲) با بازی در مجموعه‌ی تلویزیونی «کلاه پهلوی» و در نقش «شادی مستشارنیا»، کــه با صدای فریبا رمضان‌پور دوبله شده‌بود، آغاز کرد.

 

 

 

10- مهناز افشار

مهناز افشار، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، سال ۱۳۵۶ در شهر تهران متولد شد. وی رشته‌ی تحصیلی‌اش در دبیرستان علوم‌تجربی بود. مهناز افشار بازیگری را با مجموعه‌ی تلویزیونی «گمشده» در سال (۱۳۷۷) آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم «دوستان» به کارگردانی علی‌شاه حاتمي در سال (۱۳۷۷) به سینما راه یافت. مهناز افشار، جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش اول زن از انجمن منتقدان، تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن ازجشن خانه‌ی سینما و تندیس نقش مکمل زن از جشنواره‌ی فجر، را در کارنامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا