قلعه‌نویی باید به نیمه نهایی جام ملت‌ها برسد

قلعه‌نویی باید به نیمه نهایی جام ملت‌ها برسد

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد شرط ادامه همکاری با سرمربی تیم ملی رسیدن به نیمه نهایی جام ملت‌ها است.

قلعه‌نویی باید به نیمه نهایی جام ملت‌ها برسد

به گزارش “بدینسان”، مهدی تاج ظهر امروز در حاشیه جلسه هم‌اندیشی و آسیب شناسی معاونت فرهنگی و كانون‌های هواداری باشگاه‌های لیگ برتر در جمع خبرنگاران حاضر شد و پیرامون مدت قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: آقای قلعه‌نویی تا جام جهانی هستند. به هر جهت شرایطی در قرارداد گذاشتیم که خاص است.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه صعود به فینال یا نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا جزو شروط قرارداد قلعه‌نویی با فدراسیون فوتبال هست یا خیر، ابراز کرد: تیم ملی با آقای قلعه‌نویی باید جزو چهار تیم برتر (جام ملت‌ها) قرار بگیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: تصورم این است قلعه‌نویی به خوبی تیم را جمع کرده و ایجاد تعهد و وفاداری بین ایشان و بازیکنان تیم ملی به وجود آمده و از سوی دیگر، تیم ملی در شرایط مطلوب و آرامی وجود دارد و آرامش خاصی در تیم ملی حکم‌فرماست.

تاج با بیان اینکه شخصا از عملکرد قلعه‌نویی و سیستم مدیریتی فدراسیون راضی هستم، اذعان کرد: قرارداد قلعه نویی منعقد شده است ولی ما گاهی عجله می‌کنیم. ممکن است قراردادها یکی، دو روز طول بکشد که آن هم دلیل خاصی دارد چون ما باید پول‌شان را بدهیم که این کار را نیز انجام خواهیم داد.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: بعضی از موارد در قرارداد قلعه‌نویی با فدراسیون فوتبال به شکل دیگری در گذشته توسط هیئت رئیسه بسته شده بود که الان باید شرایط تغییر می‌کرد و نیاز داشت تا هیئت رئیسه مصوب کند و همین مسائل عقد قرارداد را به تاخیر انداخت، اما در حال حاضر همه قراردادها (کادر فنی) برای تیم‌های ملی فوتبال بسته شده است.

منبع:ورزش سه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا