جنگولک بازی های عجیب “مهناز افشار” در خیابان های آمریکا همه را مات کرد!/عکس

بدینسان/

عکسی عجیب از مهناز افشار در خیابان های آمریکا

مهناز افشار بازیگر خوب کشورمان متولد 21 خرداد 1356 در تهران می باشد. او با یاسین رامین ازدواج کرده و یک دختر به اسم لیا دارد. به تازگی خبری مبنی بر طلاق مهناز افشار از همسرش در فضای مجازی دیده می شود.

 

مهناز افشار | بیوگرافی و زندگی خصوصی مهناز افشار با یاسین رامین

 

ازدواج مهناز افشار با یاسین رامین

 

مهناز افشار خرداد 1393 وقتی 37 ساله بود با محمد یاسین رامین 33 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی تولد دختری بنام لیا مخفف لیانا در 4 خرداد 94 بود.

یاسین رامین فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی و وزیر فرهنگ و ارشاد دولت محمودی احمدی نژاد بود، اما خطبه عقد آنها توسط سید محمد خاتمی خوانده شد.

مهناز افشار

 

 

طلاق مهناز افشار از یاسین رامین

 

مهناز افشار با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام خود، خبر جدایی از یاسین رامین را اعلام کرد.

او با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش نوشت: «هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونارو برای خودت و فرزندت قوی تر هم بکنی.»

مهناز افشار

یاسین رامین، فرزند ارشد محمدعلی رامین و همسر مهناز افشار است. یاسین رامین سعی داشت از طریق میانجیگری سید محمد خاتمی، با علی طیب‌نیا، وزیر امور اقتصادی دولت یازدهم ارتباط برقرار کرده تا وزیر، او را به سِمَت مدیر عاملی یکی از شرکت‌های بازرگانی ایران در آلمان منصوب کند و وی بتواند در آلمان زندگی کند که این امر با مخالفت وزیر روبرو شد.

 

نمایش کامل خبر

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا