آقای احسان کرمی بابت این حرف‌هایتان، از مردم عذرخواهی کنید.!

بدینسان_ ایمان عبدلی: برای تحقیر این مردم، برای فحش دادن به عادی‌ها همیشه بهانه‌ای هست؛ دوشنبه صبح بود که خبر فسخ دروازه‌بان قرمزها آمد و تقریبا ۴۸ساعت فضای رسانه‌های رسمی در اختیار قرمز و یا احتمالا آبی شدن آقای دروازه‌بان بود. به هر حال بخشی از افکار عمومی خبرهای مربوط به بیرانوند را دنبال می‌کردند و طبیعتا برای عده‌ای هم اهمیت پیدا کرده بود، در تمام دنیا همین است.

آقای احسان کرمی بابت این حرف‌هایتان، از مردم عذرخواهی کنید

مگر  ماجرای فیگو و کله خوک را یادتان رفته؟ آنجا که اروپاست، همان اروپایی که تصویر یک دخترِ سارق از فرانسه در همین روزها وایرال شده. مردم اینجا هم حق دارند به فلان فوتبالیست توجه کنند، ببینند تیم مورد علاقه‌‌شان با کدام بازیکن به توافق رسیده، همین مردم حق دارند کنسرت بروند، حالا اگر مثلا به جای فلان خواننده درجه یک قدیمی، گزینه پیش رویشان چهار تا تازه به دوران رسیده پلی‌بک‌خوان شده که گناه نکرده‌اند! اگر ناز و کرشمه یکی مثل بیرانوند توجهات را جلب می‌کند، والا نه به خاطر خودِ اوست، بلکه به خاطر جایگاهی‌ست که دارد. مردم حق دارند استقلال را، پرسپولیس را دوست داشته باشند. آن که حجت کریمی و درویش را آن جا قرار می‌دهد، آن که هانی کرده و اسماعیل بیگی را گُنده می‌کند، آن که کریم و وریا را فراری می‌دهد، آن ساختار مقصر است!

آقای احسان کرمی بابت این حرف‌هایتان، از مردم عذرخواهی کنید

اتفاقا همین مردم خوب می‌فهمند و می‌دانند کدام خبر و کدام واقعه اصل است و کدام فیک است.  همین هفته، خیلی از همین مردم عادی جشن تولد مجازی کسی را برگزار کردند که هیچ جایی در رسانه‌های رسمی ندارد. آقای حسن شماعی‌زاده عزیز که در توئیترت نوشته‌ای این ملت بدبختند، نه عزیز! ملت بدبخت نیستند، این مردم هم برای نفس کشیدن به سازوکارهای سرگرم کننده نیاز دارند، شما احترامتان واجب است، کلی خاطره ساخته‌اید، اما نوک پیکان حملاتتان را سمت دیگری بگیرید، از این ملت بهتر پیدا نمی‌کنید، از شما بعید است، وگرنه کسی از مثلا احسان کرمی که توقع ندارد. او تکلیفش روشن است تا تقی به توقی خورد، رفت و رفت.

آقای احسان کرمی بابت این حرف‌هایتان، از مردم عذرخواهی کنید

حالا از تورم مرغ می‌نویسد و تاسف می‌خورد که چرا سرگرم بیرانوند شده‌اید؟ آقای کرمی شما و خانم مهناز افشار و برزو خان ارجمند این روزها در خانه امن هستید، این ملت اما برای دو کیلو مرغ هم امنیت ندارند، اما تلاش می‌کنند زندگی کنند، یک زندگی عادی. آن‌ها از همین تلاش برای زندگی عادی بارها تاریخ‌سازی کرده‌اند، باور ندارید؟ از تقویم بپرسید.

منبع:برترین ها

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا