تیپ جنجالی و استایل جذاب پریناز ایزدیار بازدیدمیلیونی خورد/ خانم چه ست آبی خفنی هم کرده

بدینسان/

پریناز ایزدیار که بیشتر وقت ها- اگر نگوییم همیشه- تیپ رسمی می‌زند و مانتوهایی را انتخاب می‌کند که به قول معروف برای پلو خورش‌خوری خوب هستند، این بار سراغ سبک پوششی رفته بود که برای ساندویچ خوردن و راحت این طرف و آن طرف رفتن، مناسب بود و خیلی از ما طرفدارش هستیم. او تیپ اسپرت داشت؛ بلوز و شلوار جین پوشیده بود و پالتویی کوتاه و کت مانند با جیب‌های بزرگ و سر آستین‌های افتاده.

بلوز و شلوار جین او کاملا یک‌رنگ بودند و حالت اورآل پوشیدن را داشت. کیف پریناز هم آبی بود و به نسبت کیف‌های خانم‌های امسال جشنواره بزرگتر و کیف شانه‌ای به حساب می‌آمد و نه دستی. جنس آن هم چرم بود. شاید مهمترین و تاثیر گذارترین بخش لباس‌های پریناز؛ شال نازک پشمی و آبی سفید او بود که همان رگه‌های سفیدش توانسته بود در این آبی یک دست و در اطراف قاب صورت پریناز؛ به او درخشندگی خاصی بدهد.

شاید این همه یک رنگ بودن هم خودش جرات بخواهد، چون می‌تواند به راحتی، احساس یکنواختی کسل آوری را به وجود بیاورد. اما نشان از یک نعادل و آرامش بدور از هیجان هم هست که به حالت پریناز حسابی می‌خورد. اما اگر یک قسمت از پوشش او مانند کفش های‌اش و یا کیف و بلوزش رنگی متضاد و گرم داشتند؛ حتما پریناز بیشتر به چشم می‌آمد.

البته این را هم بدانید که این سبک لباس پوشیدن در دهه نود میلادی یعنی حدود سی سال پیش در اوج محبوبیت بود و حالا دوباره دارد به همان زمان بر می‌گردد. مخصوصا برندهای مختلف مثل «فندی» و «شنل» از بهار گذشته مدل‌های مختلف شلوار گشاد را طراحی کردند که مدل شلوار ایزدیار هم هست.

نمایش کامل خبر

1 دیدگاه

  1. خانم مثل فرشته ها میمونه واقعا لقب پرنسس برازندشه، خوش استایل وزیبا به معنای واقعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا