فیلم / شهربانو منصوریان کفش 12 میلیونی را به مزایده گذاشت

منصوریان در این ویدئو با نشان دادن یک کفش ورزش قدیمی مدعی شده که به مدت ۱۲ سال از این کفش استفاده کرده و حالا میخواهد آن را به یکی از طرفداران اش هدیه کند.

وقت صبح: شهربانو منصوریان قهرمان ووشوکار ایران از جمله چهره های مشهور ورزش است که در فضای مجازی فعالیت های گسترده ای دارد.با این حال این ورزشکار پرافتخار علاوه بر فعالیت های ورزشی اش در شبکه های اجتماعی، مدتی است که به تولید محتوای مطالبی متفاوت و حتی سرگرم کننده مشغول است.

البته عملکرد این روزهای شهربانو منصوریان در فضای مجازی انتقاد برخی از کاربران شبکه های اجتماعی را هم در پی داشته است.

در همین راستا این قهرمان مطرح جهانی به تازگی ویدئوی عجیبی را در اینستاگرام اش منتشر کرده که با واکنش دنبال کنندگان اش مواجه شده است.

منصوریان در این ویدئو با نشان دادن یک کفش ورزش قدیمی مدعی شده که به مدت ۱۲ سال از این کفش استفاده کرده و حالا میخواهد آن را به یکی از طرفداران اش هدیه کند.

عنوان جالبی که شهربانو منصوریان برای مادرش انتخاب کرد

به گزارش وقت صبح، شهربانو منصوریان قهرمان ووشوی جهان یکی از پرافتخار ترین ورزشکاران زن ایران است که حتی در عرصه بین اللملی هم همواره خوش درخشیده است.

اما یکی از ویژگی های بارز این ورزشکار علاقه مندی و توجه همیشگی او به کانون خانواده است که حتی مخاطبان اش را در فضای مجازی تحت تاثیر قرار داده است.

چرا که این قهرمان آسیا در هر شرایطی با انتشار تصاویر یا پیام هایی اعلام کرده که الویت اول او در زندگی شخصی اش حمایت و توجه به خانواده اش بوده است.

در همین رابطه حالا عضو پر آوازه خانواده منصوریان با نمایش تصویری از خودش در کنار مادرش از لقب جالب و خاص « یک کلام عشق» برای او استفاده کرده است.

همچنین او از ایموجی تاج برای اوج احترام و علاقه به مادرش استفاده کرده است.

و تصاویری دیگر از شهربانو منصوریان :

زندگینامه شهربانو منصوریان : 

شهربانو منصوریان قهرمان ووشوی جهان در سه دوره متولد سال ۱۳۶۷ در شهرستان سمیرم اصفهان می باشد و ۲۹ سال سن دارد (قد ۱۸۰ ،وزن ۶۰). شهربانو منصوریان حدود ۲۰ سال است که در رشته های رزمی فعالیت دارد، وی تا به حال افتخارات زیادی را به همراه دو خواهر دیگرش در ووشو به دست آورده است. شهربانو منصوریان از ۹ سالگی به ورزش های رزمی علاقه مند شد و علاوه بر ووشو در رشته کونگ فو نیز حال فعالیت داشته است. وی سه مدال طلای جهانی، یک مدال طلای جام جهانی اندونزی، یک نشان طلای آسیا و همچنین چندین قهرمانی کشوری در رشته ووشو بخش ساندا بدست آورده است. الهه و سهیلا منصوریان، خواهران شهربانو هستند و هر سه نابغه ووشو، افتخارات زیادی را در این رشته برای ایران اسلامی به دست آورده اند.

شهربانو منصوریان متاهل است. شهربانو با ورزشکاری همچون خودش که در رشته کشتی فعالیت می کند ازدواج می کند نام همسر شهربانو امید نوابی می باشد از زندگی مشترک این دو زوج نزدیک به ده سال است که می گذرد که صاحب فرزند پسری به نام آرشام می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا