گلایه چند مربی لیگ برتری از رئیس فدراسیون

بدینسان:

مهدی تاج پیش از شروع لیگ برتر با مدیران روابط عمومی و مدیران رسانه باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر جلسه گذاشت و تاکیدات مهمی به آنها داشت.

مهمترین نکته‌ای که در نشست مهدی تاج با مدیران رسانه تیم‌های لیگ برتری به میان آمد، پرهیز از بیانیه نویسی است و اینکه مربیان روی نیمکت در مواجه با اشتباهات داوران باید خود را کنترل کنند و اگر هم اعتراضی است باید از راهکارهای قانونی اعتراض خود را بیان کنند.

مهدی تاج در مصاحبه‌ای که پیرامون این موضوع داشت؛ گفت: «یکی از جلسات هم جلسه امروز بود که با مدیران رسانه و روابط عمومی باشگاه‌ها برگزار کردیم. مخلص کلام من در این جلسه، کنترل بود. هم رسانه‌ها که قبل و بعد از بازی سوال نامربوط نپرسند. هم نیمکت‌ها را. قرار نیست تا یک کرنری نگیرند، انگار مار سرمربی را گزیده است. درست نیست این کار. راحت می‌توانند اعتراضشان را اعلام کنند بعدا تا رسیدگی شود. همان طور که دیدید بعضی از داوران هم حذف شدند. من انتظارم از این جلسه این است که مدیران رسانه و روابط عمومی کارهای خودشان را بکنند.»

مارگزیدگی مربیان. این موجب ناراحتی چند مربی لیگ برتری شد. برخی از این مربیان در تماس با دوستان خود در فدراسیون فوتبال گلایه خود را از مهدی تاج مطرح و درخواست کردند این گلایه‌ها به مهدی تاج انتقال پیدا کند.  یکی از آنها گفت: این چه طرز صحبت کردن از سوی رئیس فدراسیون فوتبال است!

منبع:برترین ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا