عکس رومانتیک حمید لولایی و همسر زیبایش/آقای لولایی بالاخره رونمایی کرد!

حمید لولایی در بازیگری تنها مشوق خود را مادرش معرفی می کند و همیشه به خاطر صداقت و روراستی اش زبانزد خاص و عام است.حمید لولایی تنها هنری که به بازیگری نزدیک می داند نقاشی است .او عاشق کارهای آنتوان چخوف است.

صبر و تحمل زیادی دارد و بسیار کم حرف است اما خودش را هیچ وقت دست کم نمی گیرد. خودش معتقد است حمید لولایی آدم بی آزاری است. اخلاق او در منزل بسیار عالی است بسیار دل رحم و مهربان است و بسیار علاقه دارد به دیگران ابراز محبت کند. عاشق سوارکاری است و فوتبال را خیلی دوست دارد. عاشق بازی چارلی چاپلین است. در بچگی برای دیگران ادای چارلی چاپلین را در می آورد.

حمید لولایی متولد 1334 در محله عشرت آباد تهران و اصالتا شمالی است اما بزرگ شده محله عشرت آباد است.حمید لولایی متاهل و دو دختر به نام های مریم و سارا دارد.

 

نمایش کامل خبر

2 دیدگاه

    1. آقای حمید لولایی عالی ودرجه یک .. آقای لولایی بابازی در سال ۸۳ در خانه به دوش رضا عطاران به اوج رسید وخیلی معروف شد وبه گفته خودش با رفتن عطاران از تلویزیون یتیم شد و لولایی میگفت هنوز بعد از ۲۰ سال دنبال همون گروه هستن واقع حیف تنها کسی که قابلیت لولایی در طنز میدونست فقط عطاران بود ای کاش دوبار ه آقای لولایی فصل دوم خانه به دوش با عطاران در تلویزیون بسازن چون خیلی از بازی کردن لولایی در فیلم‌ها بر خلاف میل خودش بوده .. بهترین گروه طنز عطاران و لولایی و علی صادقی که علی صادقی هم در خانه به دوش مشهور و معروف شدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا