خانه لاکچری مجردی دارا حیایی در اوج جوانی/با ویو زیبا در شب

دارا پسر امین حیایی بازیگر مطرح سینماست. امین سال ها داشتن فرزندش را از همه مخفی کرده بود و مدتی است که از دارا که از ازدواج اولش از مونا بانکی پور است رونمایی کرده است. پسری که شباهت زیادی به سوپر استار سینما دارد.

به گزارش بدینسان: دارا حیایی در استایل، چهره و حتی نوع صحبت و تن صدا بسیار شبیه به امین است. تنها چیزی که شباهتی به پدر و مادرش ندارد چشمان رنگی او می باشد که به گفته مادرش دارا به پدر بزرگش رفته و چشمانی سبز رنگ دارد. اما مونا بانکی پور همسر سابق امین، بازیگر و کارگردان سینما می باشد که فعالیتی کم داد اما همچنان هست.

به نقل نیک صالح: دارا که سالها خارج از ایران زندگی کرده است بعد از بازگشت به ایران سعی کرد وقتش را صرف آموزش بازیگری کند و خیلی زود جذب سینما شد و توانست در فیلم شعله ور به کارگردانی حمید نعمت الله بدرخشد. او در تلویزیون هم موفق بود و خیلی زود با بازی در نقش هاشم سریال از سرنوشت جایگاه محبوبیت میان مخاطب صدا و سیما را نیز کسب کرد. دارا که مادرش این روزها ساکن ترکیه است و پدرش هم در ویلای لواسان زندگی می کند در تهران و در خانه ای زیبا ساکن است و سعی می کند از زندگی مجردی اش لذت ببرد. او عکس هایی از خانه اش منتشر می کند که به نظر می رسد آقای بازیگر وقت زیادی را در تراس خانه اش می گذراند.

دارا حیایی در خانه مجردی اش

ژست های هنری در عکس های بازیگران معمولا به چشم می خورد و آنها سعی می کنند در هر عکسی که در فضای مجازی منتشر می کنند هنر و زیبایی را نیز به نمایش بگذارند.

تراس خانه زیبای بازیگر از سرنوشت

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا