شباهت عجیب شقایق دهقان به مادر جذابش /بدون آرایش و میکاپ

شقایق دهقان بازیگر جذابیه که این روزا کم رنگ شده اما خب تو اینستاگرام فعالیت داره و اینبار انگار با نشون دادن مادرش یه کپی از خودش رو کرد.

شقایق دهقان همیشه از دست بازیگران طنزی بوده که واقعا لبخند و حتی قهقهه رو به لب مخاطبش آورده. مثلا به یاد دارید که خانوم خانوما سریال “ساختمان پزشکان” رو 12 سال پیش بازی کرد و با خانوم شیرزادی که به تصویر کشید حسابی تو دل بیننده نشست! شقایق دهقان گرچه که اون سالها با این نقش کلی مسخره شد اما نشون داد به خوبی میتونه در یک کاراکتر بشینه و اون رو تو ذهن مخاطبش واقعی کنه که قطعا چنین قوی بودن از هر بازیگری برنماید! شقایق دهقان اما چند سالی میشه که انگاری دور بازیگری رو خط کشیده و حالا می بینیم که خانوم بازیگر دهه پنجاهی ما خسته شده از این عرصه و یا شاید هم از قصد کشیده عقب و دیگه دوست نداره راهش رو ادامه بده!

اما گفتیم خستگی! جالبه که بدونید شقایق دهقان اصلا و ابدا سن و سال کمی نداره، ولی با این وجود چهره ای داره به مانند قالی کرمون و خب از اونجایی هم که تیپاش جَوون پسندانه هستند و هنوز گرد پیری روش دیده نمیشه، اینکه خانوم خانوما چند سالشه کمتر نمایانه! شقایق دهقان از وقتی که کم کار شده در اینستاگرم عوض خیلی پر کار شده و می بینیم که خانوم بازیگر در رابطه با موضوعات مختلف تولید محتوا داره. وی از خودش و خونوادش تصاویری بسیاری تا به حال منتشر کرده اما اینبار رفت به سراغ آلبوم خاطرات و یه عکس زیر خاکی از خودش و مامانش پیدا کرد. این تصویر با نظرات مثبت و خوبی همراه شد و خیلیا به زیبایی مامان جان اشاره داشتند و خیلیا هم به شباهت مامان جان و شقایق دهقان!

 

 

منبع:شایا نیوز

نمایش کامل خبر

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا