» آموزش و سرگرمی » ازدواج جنجالی مجدد بهاره رهنما/سرعت عمل بازیگر از اینترنت ناسا هم بیشتره
آموزش و سرگرمی

ازدواج جنجالی مجدد بهاره رهنما/سرعت عمل بازیگر از اینترنت ناسا هم بیشتره

شهریور 29, 1402 04

بهاره رهنما بازیگر مشهور با انتشار یک تصویر به شکلی باورنکردنی به ادعای ازدواج سوم اش در اینستاگرام واکنش نشان داده است.

بهاره رهنما در اوایل دهه هفتاد وارد عرصه بازیگری شد و همان زمان با پیمان قاسم خانی ازدواج کرد. این ازدواج باعث شد تا بهاره رهنما به آثار بیشتری دعوت به همکاری شود.او در همین دهه هم به شهرت رسید و در دهه هشتاد و نود جز پرکارترین بازیگران سینما و تلویزیون شد.

اما در اواسط سال 94 بود که برخی رسانه ها ادعای طلاق بهاره رهنما از پیمان قاسم خانی را مطرح کردند. چند ماه بعد بهاره رهنما این خبر را تایید کرد و گفت به علت مسائل شخصی جدا شده اند.

دو سال بعد نیز بهاره رهنما خبر داد که با امیرخسرو عباسی تاجر حوزه آرایش و زیبایی ازدواج کرده است. اما این ازدواج 5 سال بعد به طلاق منجر شد.

در طول هفته های اخیر هم برخی رسانه ها ادعا کرده اند که او برای بار سوم ازدواج کرده است. اما بهاره رهنما با نشان دادن دست چپ اش این شایعه را تکذیب کرده است.

بیوگرافی بهاره رهنما

او متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک است. وی در سال ۱۳۷۵، با بازی در سریال بازگشت به خانه، فعالیت حرفه ای خود را در تلویزیون آغاز کرد.رهنما، دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما و همسر پیشین پیمان قاسم‌خانی نویسنده مشهور سینما است.

 

منبع: وقت صبح

به این نوشته امتیاز بدهید!

تعداد دیدگاهها: 4

  1. نفوح

    مثل همیشه زیبا

  2. سار

    چه خوب

  3. سارا

    چون خوشگل شده

  4. مریم

    انشالله خوشبخت شی عزیزم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×