سوپرمن واردمی شود

بدینسان

اینترمیامی بالاخره طعم برد را چشید

شروع رویایی مسی: سوپرمن وارد می‌شود (عکس)

اینترمیامی با گل دقیقه 4+90 لیونل مسی توانست کروز آزول را 2-1 شکست دهد.

شروع رویایی مسی: سوپرمن وارد می‌شود (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، اینترمیامی در چارچوب رقابت‌های لیگز کاپ میزبان کروز آزول بود؛ تیم هایی که در لیگ‌های خود قعرنشین هستند در این دیدار مقابل هم قرار گرفته بودند اما اهمیت این دیدار بسیار بالاتر از این حرف‌ها بود چرا که قرار بود لیونل مسی در این دیدار برای اولین بار پیراهن اینتر میامی را به تن کند. فوق ستاره آرژانتینی یکی از جادوهای خود را در همان بازی اول به نمایش گذاشته و اینتر میامی با سوپرگل او در دقیقه 4+90 به پیروزی 2-1 دست یافت.

هواداران اینتر میامی که استقبال بسیار گرمی از مسی داشتند برای دیدن اولین بازی او نیز ورزشگاه CRV PNK را پر کرده بودند. تاتا مارتینو هر دو ستاره تیمش را روی نیمکت قرار داده بود و اینتر میامی کار را بدون لئو و سرخیو بوسکتس آغاز کرد.

1900506

کروز آزول که می‌دانست با ورود مسی شاید توانی برای غلبه بر اینترمیامی نداشته باشد کار را در نیمه اول بسیار بهتر از میزبان آغاز کرد و چند موقعیت بسیار خوب روی دروازه اینتر میامی ایجاد کرد که کالندر با واکنش‌های خوب مقابل آنها ایستادگی کرد تا اینکه رابرت تیلور با یک شوت پای راست در دقیقه 44 برای اینترمیامی گلزنی کرد و میزبان با برتری 1-0 به رختکن رفت.

با شروع نیمه دوم همه منتظر ورود مسی و بوستکس بودند اما اینتر میامی باز هم کار را بدون آنها شروع کرد تا اینکه لحظه موعود فرا رسید و مارتینو در دقیقه 54 هر دو ستاره تیمش را همزمان وارد زمین کرد. با این اتفاق ورزشگاه تا مرز انفجار پیش رفت گویی که اینتر میامی گل زده باشد!

1900507

برخلاف انتظار اما این کروز آزول بود 10 دقیقه بعد ورود ستاره‌های اینتر میامی به گل تساوی دست یافت. اوریل آنتونا با شوتی محکم دروازه اینترمیامی را نشانه گرفت و توپ بعد از برخورد به دستان کالندر وارد دروازه شد تا نتیجه 1-1 شود.

اینترمیامی بعد از این گل چهره‌ای کاملا تهاجمی به خود گرفت تا کار را برای حریف سخت کند. آنها نمی‌خواستند در اولین بازی با حضور ستاره‌های خود باز هم جز برد نتیجه دیگری کسب کنند حتی اگر از آخرین بردشان 10 بازی می‌گذشت!

1900508

حملات میزبان اما حاصلی در پی نداشت و در حالی که می‌رفت کار در پایان 90 دقیقه با تساوی همراه شود یک ضربه ایستگاهی درست پشت محوطه جریمه کروز آزول به نفع اینتر میامی اعلام شد. چه چیز بهتر از این برای لیونل مسی!

1900509

فوق ستاره آرژانتینی مثل همه بازی‌های بزرگی که در سال‌های اخیر انجام داده، مصمم و با تمرکز بالا پشت توپ ایستاد و با شوتی کات‌دار و دیدنی آن را به گوشه سمت راست دروازه فرستاد؛ توپ بعد از عبور از بالای دیواره دفاعی حریف از کنار دستان گودینو نیز عبور کرد تا دروازه میهمان در دقیقه 4+90 باز شده و مسی اولین بازی خود را به باشکوه‌ترین شکل ممکن رقم زده و طلسم نبردن‌های تیمش را بشکند.

1900510

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا