این خانم دکتر روس بازیگر جذاب ایرانی شد!

تصاویر ماریا شلکونووا بازیگر روس و 27 ساله که در سریال های ایرانی نیز نقش آفرینی کرده است را مشاهده می کنید. در ادامه درباره ماریا شلکونووا  بخوانید.

ماریا شلکونووا که در ۲۵ ژانویه سال ۱۹۹۶ در شهر ساحلی ولادی‌واستوک در جنوب شرقی روسیه به دنیا آمده است، کودکی خود را در جنگل‌هایی بی‌نظیر و در همسایگی با ببرها، خرس‌ها، گوزن‌های خالدار گذرانده است.
دختر روس در توصیف دوران کودکی‌اش در روسیه می‌گوید، با اینکه ولادی‌واستوک به عنوان شهری با زیرساخت‌های مدرن شناخته می‌شود. اما از طبیعت فوق‌العاده‌ای هم برخوردار است.

دریای ژاپن از سه طرف شهر را محاصره کرده و تماشای کوسه‌ها، نهنگ‌ها و دلفین‌ها موقع شنا در حالی که مرغ‌های دریایی. لک‌لک‌ها و عقاب‌ها بالای سرتان پرواز می‌کنند، منظره عجیبی نیست.
تحصیل در فیلیپین، زندگی در ایران

من تمام دوران کودکی‌ام را در ولادی‌واستوک نبودم و در شهرهای مختلف روسیه و چین زندگی کردم. وقتی به سن نوجوانی رسیدم، تصمیم گرفتم برای ادامه تحصیل به فیلیپین بروم. در آنجا هم کار کردم و هم تحصیلات پزشکی‌ام را انجام دادم.

بعد از پایان تحصیل به صورت خودجوش برای آمدن به ایران تصمیم گرفتیم و البته قصدی هم برای ماندن در فیلیپین نداشتیم.

شیوع همه‌گیری کرونا و بسته شدن مرزها هم تصمیم‌گیری را برای من و همسرم. که در آن زمان باید دوران خدمت سربازی را در کشور می‌گذراند، راحت‌تر کرد.

حالا ما تصمیم گرفته‌ایم که در ایران بمانیم، هر چند به زودی از تهران به شیراز می‌رویم. شهری که به نظر من زیباترین شهر ایران است و مردمانی بسیار شاد و مهربان دارد.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا