استایل ویژه سمانه پاکدل با موهای بلند بلوند در کنار سوگل طهماسبی با ظاهری شیک

تصویری زیبا و دو نفره از سمانه پاکدل در کنار سوگل طهماسبی که هر دو بازیگران سینما هستند منتشر شده است.

 سمانه پاکدل:

سمانه پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 26 مهرماه 1366 در اصفهان متولد شد. این بانوی هنرمند در یک خانواده 5 نفری چشم به جهان گشود و آخرین فرزند این خانواده است و یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خودش دارد.

این بازیگر جوان در خانواده ای تحصیل کرده متولد شد و پدر و مادرش هر دو کارمند بودند و سمانه پاکدل هم در دوران تحصیل جزو دانش آموزان درسخوان بود و تحصیلاتش را در رشته روانشناسی تا مقطع لیسانس ادامه داد.

این بانوی هنرمند به دلیل شغل پدر و مادرش به کارهای خانه علاقه دارد و به گفته خودش تبحر خاصی در زمینه آشپزی دارد

سوگل طهماسبی:

سوگل طهماسبی 25 بهمن ماه 1364 در اهواز متولد شد و 16 سال بیشتر نداشت که با انتخاب بازیگری و برای ادامه مسیر زندگی اش در دنیای هنر راهی تهران شد.

این بازیگر جوان بازی در سریال هایی چون برادر ، کیمیا ، بچه مهندس ، گاندو ، سلام آقای مدیر ، دنگ و فنگ روزگار ، روزهای بهتر ، شکوه یک زندگی ، گشت ویژه ، فاصله ها و… را در کارنامه هنری اش دارد.

خانواده

سوگل طهماسبی دو خواهر بنام ساغر و سحر و یک برادر بنام سینا دارد ، پدرش استاد مینیاتور بود که فوت کرده و حالا نزدیکی مادرش در تهران زندگی می کند.

بازیگری را از سال 1372 وقتی 8 ساله بود برای اولین بار در تئاتر تجربه کرد تا اینکه سال 1380 در مقطع اول دبیرستان موفق به دریافت جایزه از جشنواره استان شد. کیانوش عیاری یکی از داوران حاضر در جشنواره از آنجا بازی وی را پسندید و او را برای بازی در سریال روزگار قریب انتخاب کرد.

سمانه پاکدل این خانم بازیگر در سال های اخیر تغییرات چهره ای زیادی داشته و وقتی عکس های قدیمی و جدید سمانه را باهم مقایسه می کنیم متوجه تعداد زیاد عمل های زیبایی این خانم بازیگر می شویم.

 

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا