سریع ترین راه برای از بین بردن چین و چروک

با افزایش سن، ساختار پوست تغییر می کند و چربی پوست کاهش می یابد، پوست خشک می شود و چین و چروک روی پوست ظاهر می شود. درمان ها و مداخلات زیادی برای کاهش چین و چروک و از بین بردن علائم پیری پوست وجود دارد، اما نقش تغذیه را نمی توان نادیده گرفت. مردم چین و کره از یک ماده غذایی موثر برای رفع چین و چروک دور چشم و پیشانی استفاده می کنند.

کلاژن ماده ای است که از پوست در برابر چین و چروک و استخوان محافظت می کند و به عنوان یک چسب در بدن عمل می کند. کلاژن نه تنها ماده مفیدی برای استخوان ها و قلب است، بلکه برای زیبایی و جوانی پوست نیز بسیار مفید است زیرا کلاژن پوست را در برابر چین و چروک تقویت می کند.

داشتن پوستی صاف و سالم شما را جوان تر نشان می دهد. برای داشتن پوستی صاف و سالم باید بدنتان سرشار از موادی مانند کلسیم و پروتئین باشد تا انعطاف پذیری آن افزایش یابد و با افزایش سن به پوست نیاید.

لاژن نوعی پروتئین است که با افزایش سن کاهش می یابد و عوارضی مانند شلی پوست و چین و چروک ایجاد می کند.

برای از بین بردن چین و چروک های پوست، کرم های کلاژن دار زیادی در بازار وجود دارند که روی کلاژن سازی تاثیری ندارند، زیرا کلاژن یک پروتئین درشت بافت است و کرم های حاوی کلاژن زیاد از سطح پوست جذب نمی شوند، اما کلاژن های تزریقی مانند اسید هیالورونیک هستند. تقریبا موثر هستند و برای پر کردن خط خنده یا حجم دادن استفاده می شوند، اما کلاژن های تزریقی معمولاً گران هستند.

به جای استفاده از کلاژن تزریقی و موضعی می توانید از غذاهایی که کلاژن دارند استفاده کنید. کلاژن – پروتئین و کلسیمی که بدن شما برای جوانی و زیبایی به آن نیاز دارد در پای مرغ یافت می شود. پای مرغ منبع غنی از کلسیم و پروتئین کلاژن است که بدن را قوی و زیبا می کند. راز پوست صاف و زیبای چینی ها عشق آنها به خوردن پای مرغ است.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا