با 10 بازیگر برتر هالیوود در سال 2023 آشنا شوید

اگر به دنبال محبوب ترین بازیگران هالیوود هستید، این لیست از 10 بازیگر برتر هالیوودی جهان در سال 2023 را دنبال کنید.

هالیوود یکی از صنایع پیشرو سینما در جهان است. به همین دلیل است که هنرپیشه ها و هنرپیشه های هالیوود در سرتاسر جهان بسیار محبوب هستند. در حال حاضر، بسیاری از بازیگران هالیوود هستند که هویت خود را در سطح گسترده ای در سراسر جهان مشخص کرده اند. اما آیا می دانید 10 بازیگر محبوب هالیوود در سال 2023 چه کسانی هستند؟

اگر برای همین شکار می کنید، در بهترین مکان هستید. در این پست قصد داریم 10 بازیگر محبوب هالیوود را معرفی کنیم. آنها پردرآمدترین و همچنین مشهورترین بازیگران هالیوود تا سال 2023 هستند.

10. هیو جکمن

جکمن عظیم الجثه که به عنوان ولورین نیز شهرت دارد یک بازیگر، تهیه کننده و خواننده استرالیایی است. او متولد 12 اکتبر 1968 است. بدون شک او یکی از محبوب ترین بازیگران هالیوود در حال حاضر در سراسر جهان است.

هیو جوایز بسیاری را در کارنامه خود به دست آورده است، از جمله جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر مرد، جایزه اسکار برای Les Miserables. او چندین فیلم در کارنامه کاری خود ساخته است، اما اگر می خواهید از چند فیلم اخیر لذت ببرید، Logan، The Greatest Showman و Bad Education ارزش دیدن را دارند.

9. تام کروز

چه کسی تام کروز را نمی شناسد؟ بله، هر عاشق سینمای هالیوود با این بازیگر آشناست! تام کروز یکی از خوش تیپ ترین و محبوب ترین بازیگران هالیوود در تمام دوران است. او یک بازیگر آمریکایی و همچنین یک تهیه کننده است که چندین فیلم عالی در کارنامه کاری خود انجام داده است.

تام بیشتر به خاطر کارش در مجموعه فیلم‌های Mission Impossible مشهور است. او علاوه بر آن فیلم های بزرگ دیگری مانند مومیایی، کسب و کار مخاطره آمیز، لبه فردا، ساخت آمریکا و… را نیز بازی کرده است.

8. کریس همسورث

کریس همسورث یکی دیگر از بازیگران محبوب هالیوود در حال حاضر با حرفه ای موفق است. او یک بازیگر مشهور استرالیایی است که در 11 آگوست 1983 به دنیا آمد. همه او را مانند شخصیت ثور می شناسند. او در کارنامه خود فیلم‌های محبوب بسیاری مانند پیشتازان فضا، ثور، انتقام‌جویان، طلوع سرخ، راش و بسیاری دیگر را بازی کرده است.

کریس یک بازیگر بسیار با استعداد و بسیار موفق در صنعت هالیوود است. او به خاطر مهارت‌های بازیگری استثنایی‌اش جوایز متعددی از جمله برنده جوایز Kid’s Choice و جوایز برگزیده مردم برای فیلم Avengers: Age of Ultron & In the heart of sea به دست آورد.

7. هنری کاویل

هنری کاویل یکی از بازیگران محبوب انگلیسی در سراسر جهان است که در 5 می 1983 متولد شد. او به عنوان سوپرمن در بین طرفداران در سراسر جهان بسیار محبوب است. بازیگری را با فیلم «کنت مونت کریستو» در سال 2002 آغاز کرد و سپس در حرفه خود به موفقیت دست یافت. او جوایز زیادی را در دوران حرفه‌ای خود به دست آورده است، اما جوایز فیلم ام‌تی‌وی و جایزه رازی دو جایزه به یاد ماندنی برای او در طول زندگی حرفه‌ای‌اش هستند.

هنری کاویل فیلم های محبوب زیادی مانند گرد و غبار ستاره ای، جاودانه ها، مرد پولادین، بتمن علیه سوپرمن و غیره را بازی کرده است. اخیراً فیلم لیگ عدالت او در باکس آفیس عملکرد خوبی داشته است.

6. کریس ایوانز

کریس ایوانز به عنوان ابرقهرمان کاپیتان آمریکا نیز شناخته می شود. او با استعدادترین و یکی از محبوب ترین بازیگران هالیوود در سال 2023 است. او متولد 13 ژوئن 1981 است و کار خود را با سریال تلویزیونی جنس مخالف آغاز کرد.

بدون شک کریس ایوانز بازیگر بسیار خوبی است و اگر کارنامه کاری او را مشخص کنید، جوایز زیادی مانند جوایز انتخاب کودک برای کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، جوایز انتخاب نوجوانان برای Avengers: Age of Ultron و جوایز Scream برای بهترین ابرقهرمان در کاپیتان آمریکا دارد: اولین انتقام جو. علاوه بر مهارت های بازیگری، او همچنین به عنوان یکی از جذاب ترین مردان جهان در تمام دوران شناخته می شود. می‌توانید فیلم‌های محبوب اخیر او مانند Spider-Man: Homecoming و Gifted را تماشا کنید. فیلم آینده او استراحتگاه غواصی دریای سرخ است.

5. وین دیزل

مارک سینکلر معروف به وین دیزل و بازیگر محبوب هالیوود در سراسر جهان است که فیلم های محبوب بسیاری را در کارنامه خود ساخته است. این بازیگر کهنه کار هالیوود در 18 جولای 1967 به دنیا آمد. سریال های سریع و خشن نیز از بهترین فیلم های او هستند.

او در ابتدا برای بازی در فیلم‌ها تلاش کرد و پس از فیلم کوتاه چند چهره، مورد توجه کارگردان استیون اسپیلبرگ قرار گرفت. استیون اسپیلبرگ به او فرصت بازی در فیلم نجات سرباز رایان را داد و پس از آن هرگز به پشت سر نگاه نکرد. او از سری فیلم های سریع و خشمگین دومینیک تورتو به شهرت جهانی دست یافت. و او جوایز زیادی را در کارنامه خود از جمله جایزه انتخابی مردم برای فیلم Furious 7 دریافت کرده است.

4. لئوناردو دیکاپریو

اگر از طرفداران فیلم های هالیوودی هستید، حتما لئوناردو دیکاپریو را بشناسید. او یک بازیگر آمریکایی خارق‌العاده است که فیلم‌های استثنایی زیادی مانند تایتانیک، Inception، The Revenant، The Wolf of Wall Street و بسیاری دیگر را بازی کرده است. او جوایز زیادی مانند اسکار و گلدن گلوب را برای فیلم The Revenant به دست آورده و همچنین برنده جوایز بفتا برای بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است.

لئوناردو دیکاپریو برای بازی در نقش های غیر متعارف هر بار محبوب است. از یک منبع، فیلم های او تا سال 2023 7.2 میلیارد دلار در سراسر جهان درآمد داشته اند. اکنون او یکی از پردرآمدترین بازیگران هالیوود در حال حاضر است.

3. رابرت داونی جونیور

رابرت داونی جونیور 54 ساله بسیار باتجربه و محبوب ترین بازیگر هالیوود به دلیل مهارت های بازیگری استثنایی خود شهرت دارد. او در بین طرفدارانش به مرد آهنین معروف است. او فیلم های محبوب بسیاری مانند کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، انتقام جویان، مرد آهنی، تاریخ سررسید و غیره را بازی کرده استفیلم Avengers: Infinity War موفق ترین فیلم اخیر او بود. او جوایز زیادی مانند جایزه نسل MTV، جوایز انتخاب مردم برای انتقام‌جویان و جوایز بافتا برای چاپلین و خیلی چیزهای دیگر را دریافت کرده است. و بدون شک او در بین 10 بازیگر برتر هالیوود در سال 2023 شناخته شده است.

2. جانی دپ

جانی دپ یکی از محبوب ترین بازیگران هالیوود است که در 9 ژوئن 1963 در ایالات متحده به دنیا آمد. یک فرد با استعداد، زیرا در صنعت هالیوود، مردم او را به عنوان یک بازیگر، تهیه کننده و موسیقیدان می شناسند. او جایزه گلدن گلوب را برای بهترین بازی خود دریافت کرد. او به عنوان یکی از بزرگترین ستاره های سینما در جهان شناخته می شود. علاوه بر این، او به عنوان یکی از ثروتمندترین بازیگران هالیوود نیز شناخته می شود. دزدان دریایی کارائیب، آلیس در سرزمین عجایب و ادوارد دست قیچی از بهترین فیلم هایی هستند که می توانید تماشا کنید.

1. دواین جانسون

دواین داگلاس جانسون که با نام راک نیز شناخته می شود، یک هنرپیشه آمریکایی و همچنین یک کشتی گیر است که در 2 مه 1972 به دنیا آمد. دواین/راک یک فرد با استعداد است که هم در هالیوود و هم در رشته های کشتی مشهور است. او در میان 10 بازیگر محبوب هالیوود در جهان در سال 2023 در صدر قرار دارد.او جوایز بسیاری را برای بهترین بازیگری خود در صنعت هالیوود به دست آورده است، مانند جایزه انتخاب کودک برای سفر جزیره اسرارآمیز 2، جایزه انتخاب نوجوان برای موانا در سال 2017، جایزه تصویر NAACP برای سرگرمی سال، و موارد دیگر..

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا