آموزش و سرگرمی

مهتاب کرامتی و کار خیرخواهانه اش/بخشندگی خانوم کرامتی کولاک کرد!…

مهتاب کرامتی سلبریتی خوش چهره و توانمند سینما و تلویزیون ایران برای آزادی زندانیان غیرعمد پیش قدم شد و فراخوانی برای هوادارانش برای شرکت در این امر خیرخواهانه منتشر کرد.

مهتاب کرامتی در پستی که منتشر کرد نوشت: برای آزادی 14 زندانی بدهکار مالی و جرایم غیرعمد که جمعا مبلغ 140 میلیون تومان می باشد خیرین همکاری کنند و آزادی را به این عزیزان با کار خیرشان هدیه دهند.

مهتاب کرامتی یکی از بازیگران معروف سینما میباشد که در بیست و پنجمین روز از مهرماه سال 1349 در شهر ملایر به دنیا آمده است. او علاوه بر بازیگری در زمینه تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد، وی همچنین سفیر حسن نیت و صلح یونیسف میباشد.

خانم کرامتی فارغ التحصیل رشته میکروبیولوژی و از شاگردان استاد امین تارخ میباشد. وی در سال 1375 در کلاس های استاد تارخ شرکت کرد و در سال 1376 برای بازی در سریال مردان آنجلس معرفی شد.

مهتاب کرامتی در سال 1376 زمانی که 27 سال سن داشت در سریال مردان آنجلس نقش هلن همسر ماکسی میلیان را بخوبی ایفا کرد و به شهرت زیادی رسید. او یکی از بازیگران خوش شانسی است که با اولین حضور جلوی دوربین و بازی بسیار روان و حرفه ای توانست مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده و به محبوبیت زیادی دست پیدا کند.

نمایش کامل خبر

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا