عکس شقایق دهقان و پسرش؛فیگورهای خاص با پسرش!

عکسی از شقایق دهقان به همراه برادرش در فضای مجازی پربازید شده است.

شقایق دهقان بازیگر بانمک و معروف ایرانی می باشد که بیشتر او را در تلویزیون دیده ایم تا سینما. شقایق با بازی در سریال های مهران مدیری به مخاطب شناخته شد و البته معروف اما بعد ها با بازی در سریال “ساختمان پزشکان” در نقش خانم شیرزاد خیلی خیلی معروف تر و محبوب تر شد.

حیوان آزاری برادر شقایق دهقان 

مهریار دهقان، برادر شقایق دهقان امروز در حیوان آزاری به یکی از هشتگ های اینستاگرام تبدیل شد. مهریار دهقان در این فیلم با در دست گرفتن گربه ای سفید رنگ و استفاده از الفاظی زشت، در حال آزار دادن گربه است و در نهایت هم تهدید به سر بریدن او می کند. شیوه ی پخش شدن این فیلم در فضای مجازی مشخص نیست اما آنچه قابل توجه است این است که اعلام شده است از آنجاییکه برادر شقایق دهقان با همسرش دچار مشکل بوده است در آن شرایط روحی (به نوعی برای آزار دادن همسرش) دست به این کار زده است. این در حالی است که ماجرای حیوان آزاری برادر شقایق دهقان توسط خودش اینگونه توضیح داده شده است که : «وقتی به منزل رفته است شخصی با گربه آنجا بوده که نمی بایست آنجا می بوده و همین باعث عصبانیت مهریار دهقان شده است.»

فرزند شقایق دهقان 

اخیرا شقایق دهقان به مناسبت تولد 14 سالگی پسرش نویان، تصاویری همراه با او منتشر کرد،خیلی ازش گفته شد هیکل درشت نویان بود و ژست های نه چندان جالب مادر و پسر!نویان قاسم خانی ظاهرا از باباشم درشت تر شده و به قول افشین هاشمی الانه که مامانشو قورت بده! اما ژست های شقایق دهقان با پسرش که بیشتر حالتی شبیه به نامزد هارو داشتند هم مورد انتقاد کاربران قرار گرفت

البته شقایق به تازگی در تصاویر و عکس هایی که منتشر می کند کمی شیطنت به خرج می دهد و سعی می کند تا با استفاده از چهره جذاب و کمی سرخاب سفیداب دل مخاطب را بیشتر از پیش بدست بیاورد.

بیوگرافی شقای دهقان

شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 4 اسفندماه سال 1357 در آلمان متولد شد. پدر و مادرش شقایق دهقان برای تحصیل پدرش در زمینه مهندسی مکانیک راهی آلمان شدند و در حالی که قصد بازگشت به ایران را نداشتند دخترشان شقایق در آلمان به دنیا آمد و بعد از اتمام تحصیلات پدر آنها به ایران بازگشتند.

 

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا