خوشگذرانی لاکچری لاله اسکندری؛دلبری خانوم در آغوش برادرش!

پست اینستاگرامی لاله اسکندری برای برادرش که نوشت:

شادی هایمان را باهم تقسیم

در این روزهای پر از تلخی

چه دلتنگ بودیم برادر جان

لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون در سی و یکمین روز از آذر ماه 1354 در تربت حیدریه متولد شد. وی یکی از بازیگران موفق سینما و تلویزیون است که در رشته طراحی گرافیک در دانشگاه آزاد اسلامی تهران فارغ التحصیل شده و در زمینه عکاسی نیز فعالیت می کند. خانم اسکندری با بازی در فیلم متولد ماه مهر پا به عرصه بازیگری گذاشت.

او دارای دو برادر و دو خواهر میباشد. یکی از برادرانش سیامک نام دارد و در زمینه عکاسی فعال است، دو خواهر او سارا چهره پرداز و ستاره بازیگر هستند. همچنین او برادر زاده استاد عبدالله اسکندری گریمور معروف سینما میباشد.

در سال 1375 خواهر او سارا اسکندری که در زمینه هنر فعالیت داشت وی را وارد عرصه تئاتر کرد، لاله اسکندری برای دو سال در کنار خواهرش مشغول کار گریم بود تا اینکه در سال 1378 با فیلم متولد ماه مهر به کارگردانی آقای محمدرضا درویش وارد عرصه سینما شد. او در این فیلم با بازیگران مطرحی همچون محمدرضا فروتن و میترا حجار همبازی بود. داستان این فیلم زندگی مردی به نام  دانیال (محمدرضا فروتن) را روایت میکند که دانشجوی شهرستانی است و در دانشگاه دچار مشکلات زیادی می شود. مهتاب (میترا حجار) که یکی از همشاگردی های او در دانشگاه است اصرار دارد پدرش با دانیال ملاقات کند و همین موضوع مسائل زیادی را بوجود می آورد و قصه را جلو میبرد.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا