تعجب جالب مرجانه گلچین از بادیگارد های غول پیکر شخصی اش در هند!

مرجانه گلچین از اون دسته از بازیگرهایی محبوب هستش که خیلی ها ایشون رو به واسطه ی سریال های تلویزیونی شناختن تصویری از بادیگارد خود به نمایش گذاشت.

مرجانه گلچین از اون دسته بازیگرایی هست که نمیشه کسی بشناستش و دوسش نداشته باشه یعنی یخ ترین افراد هم این بازیگر رو دوست دارن و این به علت نمک ذاتی هست که ایشون تو وجودش داره

مرجانه گلچین توی اینستاگرام و در صفحه ی خودش هم همواره سعیش این بوده که لبخند به روی لب فالوورا و طرفداراش بیاره و به همین دلیل گاهی از او.قات کلیپ های طنز از خودش میسازه و منتشر میکنه

زندگی شخصی

مرجانه گلچین در دوم اسفند ماه سال 1347در تهران متولد شد. پدرش آذری و مادرش شمالی است. او فرزند آخر خانواده بوده و شش خواهر و برادر دارد. او در کودکی پدرش را از دست داده است.

بازیگر شدن مرجانه گلچین

 
مرجانه گلچین با سریال آینه به تلویزیون پا گذاشت. او زمان بازی در این سریال 19 ساله بود و بعد از این سریال به تئاتر و سینما نیز راه پیدا کرد.

مرجانه گلچین با سریال آینه به تلویزیون پا گذاشت. او زمان بازی در این سریال 19 ساله بود و بعد از این سریال به تئاتر و سینما نیز راه پیدا کرد.

چند سالی است که واژه بادیگارد در میان بعضی از بازیگران و هنرمندان کشورمان باب شده؛ خیلی ها با جهت و بی جهت به استخدام بادیگارد روی می آورند،اما معتقدم برخی بازیگران مشهور زن وقتی در مجامع عمومی مثل اکران فیلم هایشان ظاهر می شوند حتما باید بادیگارد داشته باشند.

 

 

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا