هر آنچه باید درباره خانواده کریستیانو رونالدو بدانید؟

کریستیانو رونالدو بدون شک یکی از بهترین فوتبالیست های تمام دوران است. او که معروف به CR7 است، برای النصر عربستان سعودی بازی می کند و نماینده تیم ملی پرتغال است. رونالدو نزدیک به دو دهه است که محبوب ترین ورزشکار جهان بوده است و تقریباً هر چیزی را که می توانست در دوران حرفه ای درخشان خود به دست آورده است. کریستیانو بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارد و حضور دائمی در شبکه های اجتماعی دارد. او مرتباً حساب‌های رسانه‌های اجتماعی‌اش را به‌روزرسانی می‌کند تا به‌روزرسانی‌هایی را در مورد زندگی و کارهای روزانه‌اش به طرفدارانش بدهد، خواه با چندین سرمایه‌گذاری‌اش باشد یا صرفاً به اشتراک‌گذاری بخش‌هایی از زندگی شخصی‌اش. طرفداران فوتبال از دانستن همسر و فرزندان کریستیانو رونالدو هیجان زده هستند.

همه چیز را در مورد خانواده کریستیانو رونالدو، همسر و فرزندانش ببینید. جورجینا رودریگز، کریستیانو جونیور، اوا و متئو و آلانا مارتینا. فرزندان کریستیانو رونالدو نیز در بین هواداران او بسیار مشهور هستند.

کریستیانو که در مورد خانواده اش صحبت می کند، از خانواده خود محافظت کرده و آنها را بسیار دوست دارد. او همچنین در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی‌اش، گوشه‌ای از زندگی شخصی‌اش، لحظاتی عاشقانه با همسر و فرزندانش را به طرفدارانش می‌دهد. کریستیانو رونالدو جدای از عرصه فوتبال، خارج از زمین نیز یک ایده آل است، یعنی در زندگی شخصی او. او یک شوهر کامل و پدر چهار فرزند است. همسر و فرزندان کریستیانو رونالدو نیز به واسطه او بسیار مشهور هستند.

داستان عشق کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز

سرنوشت جورجینا رودریگز را در جریان یک رویداد دولچه و گابانا در مادرید وارد زندگی نماد فوتبال کریستیانو رونالدو کرد. برخورد اولیه آنها جرقه ای زد که منجر به شکوفایی عاشقانه شد. از آن زمان، جورجینا به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی رونالدو تبدیل شده است و قلب هواداران در سراسر جهان را تسخیر می کند.

جورجینا و کریستیانو اولین بار در سال 2016 زمانی که جورجینا به عنوان دستیار فروش در یک فروشگاه گوچی در مادرید کار می کرد، یکدیگر را ملاقات کردند. آنها رابطه خود را در سال 2017 علنی کردند و از آن به بعد صاحب یک دختر به نام آلانا مارتینا شدند.

جورجینا همچنین نامادری سه فرزند رونالدو از روابط قبلی است: کریستیانو جونیور و دوقلوهای اوا و متئو. او منبع دائمی حمایت از رونالدو بوده است و اغلب دیده می شود که او را در بازی هایش تشویق می کند و او را در رویدادهای مختلف همراهی می کند.

این زوج عشق خود را به یکدیگر در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند و اغلب تصاویر و فیلم هایی از خانواده و ماجراجویی های خود را با هم منتشر می کنند. آنها همچنین در اهداف مختلف خیریه، از جمله اهدای پول برای کمک به تامین مالی یک بیمارستان کودکان در پرتغال مشارکت داشته اند.

کریستیانو رونالدو همسر: جورجینا رودریگز

کریستیانو در گذشته با چندین خانم سرشناس، از کیم کارداشیان گرفته تا بازیگر هندی بیپاشا باسو و به ویژه مدل روسی ایرینا شایک، قرار داشته است. در حال حاضر فوق ستاره یوونتوس با جورجینا رودریگز مدل اسپانیایی رابطه دارد. جورجینا و رونالدو از سال 2016 با هم هستند. او نزدیک به پنج سال است که در کنار ستاره فوتبال کریستیانو رونالدو بوده است.

جورجینا رودریگز در 27 ژانویه 1994 در ژاکا، اسپانیا به دنیا آمد. او از مادری اسپانیایی و پدری آرژانتینی به دنیا آمد. او در Jaca، شهری در شمال شرقی اسپانیا و بخشی از استان هوئسکا، در نزدیکی Pyrenees بزرگ شد. جورجینا قبل از تغییر شغل به مدلینگ پس از تحصیل انگلیسی در لندن، رقص را آموخت. مشخص شده است که پدرش خورخه رودریگز یک قاچاقچی کوکائین است که ده سال را در زندان گذرانده است. جورجینا برای اولین بار در سال 2016 زمانی که در یک فروشگاه گوچی در مادرید مشغول به کار بود، با کریستیانو آشنا شد.

چند روز بعد دوباره همدیگر را در رویداد یک برند دیگر دیدیم و آن موقع بود که می‌توانستیم در فضایی آرام، خارج از محیط کارم صحبت کنیم. این عشق در نگاه اول برای هر دو بود.

در حالی که جورجینا رودریگز به طور گسترده ای به دلیل رابطه اش با کریستیانو رونالدو شناخته شده است، او همچنین فردی با استعداد چندگانه است که چشمی دقیق به تجارت و مد دارد. رودریگز با برندهای مختلف مد همکاری کرده است و به یک چهره تأثیرگذار در صنعت مد تبدیل شده است. سبک متمایز و ظرافت او توجه و تمجید قابل توجهی از طرفداران مد در سراسر جهان را به خود جلب کرده است.

جورجینا رودریگز فراتر از تلاش های حرفه ای خود، فعالانه در فعالیت های بشردوستانه شرکت می کند. او به طور مداوم از پلت فرم و منابع خود برای حمایت از اهداف خیریه استفاده می کند و تلاش می کند تأثیر مثبتی بر جامعه بگذارد. رودریگز خواه دفاع از حقوق کودکان باشد یا کمک به سازمان‌های متمرکز بر رفاه اجتماعی، تعهد واقعی برای تبدیل جهان به مکانی بهتر را نشان می‌دهد.

جورجینا رودریگز به داشتن یک سبک زندگی سالم و متعادل معتقد است. او از طریق ورزش منظم و رژیم غذایی مغذی، بر اهمیت سلامت جسمانی تاکید می کند. رودریگز فعالانه پیروان خود را تشویق می‌کند تا از خودمراقبتی، به اشتراک گذاشتن نکات تناسب اندام و ارتقای سلامت روانی استفاده کنند.

کریستیانو رونالدو فرزندان : CRISTIANO JR

کریستیانو رونالدو در سن 25 سالگی پدر شد. در آن زمان رونالدو با مدل ایرینا شایک قرار داشت. کریستیانو رونالدو جونیور در 17 ژوئن 2010 در سن دیگو ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. او از یک مادر جایگزین به دنیا آمد که طبق گزارش ها، رونالدو را تنها سرپرست کودک قرار داد. بزرگترین پسر رونالدو به نام کریستیانیو یا کریستیانو جونیور شناخته می شود.

با خوشحالی و احساس بسیار به اطلاع می‌رسانم که به تازگی پدر یک نوزاد پسر شده‌ام. کریستیانو رونالدو در بیانیه‌ای در سال 2010 توضیح داد که طبق توافق با مادر کودک، که ترجیح می‌دهد هویت او محرمانه بماند، پسرم تحت سرپرستی انحصاری من خواهد بود.

کریستیانو رونالدو جونیور در حال حاضر برای تیم جوانان یوونتوس بازی می کند و در حال حاضر با مهارت های فوتبالی خود تحت تأثیر قرار گرفته است. این بچه بخش مهمی از زندگی رونالدو بوده است. او اغلب در کنار کریستیانو جوایز جمع آوری کرده و در تبلیغات خط لباس CR7 خود بازی کرده است.

کریستیانو رونالدو فرزندان: EVA و MATEO

به مدت هفت سال، رونالدو تنها یک پسر داشت، کریستیانو رونالدو جونیور. او در عرض پنج ماه از یک فرزند به چهار فرزند رسید و کریستیانو گفته است که می‌خواست سه فرزند دیگر را به عدد جادویی 7 برساند

در سال 2017، رونالدو توسط دوقلوهای اوا و متئو برکت یافت – این دوقلوها از طریق رحم اجاره ای در ایالات متحده متولد شدند. آنها در 8 ژوئن 2017 متولد شدند. رونالدو مانند زمان اولین پسرش، یک بار دیگر اطلاعات مادرشان را محرمانه نگه داشت. اگرچه، از منابع مختلف گزارش شده است که مادر یک شهروند آمریکایی است.

کریستیانو رونالدو فرزندان: آلانا مارتینا

در همان سال، زمانی که کریستیانو توسط دوقلو، اوا و متئو برکت یافت، نامزد رونالدو، جورجینا رودریگز، در 12 نوامبر دختری به دنیا آورد. خانواده آن دختر را آلانا مارتینا نامیدند.

رونالدو این خبر را با انتشار عکسی از خود، جورجینا، نوزاد تازه متولد شده و سپس کریستیانو جونیور 7 ساله به اشتراک گذاشت.

هر دو اسم را انتخاب کردیم کریستیانو آلانا را انتخاب کرد و من مارتینا را انتخاب کردم. ما فکر می‌کردیم که حتی خاص‌تر است.» جورجینا گفت.

کریستیانو رونالدو فرزندان: بلا اسمرالدا

بلا اسمرالدا کوچکترین دختر کریستیانو رونالدو است. او از شریک فعلی اش جورجینا رودریگز متولد شد. کریستیانو اعلام کرد که او و شریک زندگی اش جورجینا رودریگز در انتظار دوقلو هستند. متأسفانه بچه دیگر نتوانست زنده بماند و در حین زایمان فوت کرد.

در یک شکست بزرگ، کریستیانو رونالدو اعلام کرد که پسرش در حین زایمان فوت کرده است. رونالدو و همسرش جورجینا در انتظار دوقلو بودند. اما متأسفانه، تنها خواهر دوقلوی کودک زنده ماند و اکنون او و شریک زندگی اش جورجینا رودریگز را برای “زندگی در این لحظه” فراهم می کند. این زن 37 ساله این خبر غم انگیز را در اینستاگرام منتشر کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا