عکس لو رفته از حمید لولایی قبل از انقلاب | آقای بازیگر به این جوانی دیده بودید تا حالا

تصویری از جوانی حمید لولایی در قبل انقلاب منتشر شد. و مورد توجه کاربران قرار گرفت

حمید لولایی متولد 1334 در محله عشرت آباد تهران و اصالتا شمالی است اما بزرگ شده محله ای در میدان سپاه است.حمید لولایی متاهل بوده و در سال 1369 زندگی مشترک خود را آغاز کرده است.بازیگر نقش خشایار سریال زیر آسمان شهر، همسرش را برای اولین بار در یک میهمانی خانوادگی ملاقات کرد و همان جا یک دل نه صد دل عاشقش شد. حمید لولایی دو دختر به نام های مریم و سارا دارد.

حرف عجیب “حمید لولایی” درباره مرگش

حمید لولایی بازیگر خوب سینما و تلویزیون ویدئویی عجیب و تلخی منتشر کرده است. حمید لولایی در این ویدئو عنوان می‌دارد که امسال آخرین سال عمر او است. شاید این صحبت حمید لولایی اشاره طنزآمیزی به آیتمی از برنامه ساعت خوش در حدود سی سال پیش داشته باشد. اما اگر حرف او جنبه طنز نداشته باشد حرف بسیار تلخی است که از یک بازیگر طنز انتظار نمی رفت.

نمایش کامل خبر

1 دیدگاه

  1. حمید لولایی عزیز و مظلوم .. حمید لولایی سال ۸۳ در طنز خانه به دوش عطاران به اوج شهرت و محبوبیت رسید و به گفته خودش اینو مدیون عطاران هس ودر برنامه دورهمی مهران مدیری پارسال بود گفت با رفتن عطاران از تلویزیون یا کنار گذاشتن عطاران یتیم شده و میگفت هنوز به دنبال اون گروه حرفه‌ای خانه به دوش هست وبه گفته خودش اوج کارهای طنز در سینما و تلویزیون کارهای عطاران بوده و راست میگه واقعا تا آلان مثل خانه به دوش یا متهم گریخت ساخته نشده اون سادگی و صمیمیت و حمایت از قشر فقیر و ضعیف در کارهای عطاران رنگ و بوی دیگه داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا