تصویری از «دارا حیایی» پسر امین حیایی با مادر و خالش در امریکا!

مونا بانکی پور همسر سابق امین حیایی می باشد که به تازگی همراه با پسرش دارا حیایی تصاویری منتشر کرد.مونا بانکی پور علاقه زیادی به پسرش دارد و این را به راحتی می توان از پست های اینستاگرامی اش فهمید.

مونا بانکی پور همسر سابق امین حیایی است که سال ها پیش از یکدیگر طلاق گرفته اند. امین حیایی از هنرمندان خفن و محبوب ایرانی می باشد و حالا پسرش دارا حیایی نیز به او رفته و بازیگر با استعداد است، دارا حیایی در استایل، چهره و حتی نوع صحبت و تن صدا بسیار شبیه به امین است. تنها چیزی که شباهتی به پدر و مادرش ندارد چشمان رنگی او می باشد.

بیوگرافی مونا بانکی پور:

مونا بانکی پور متولد خرداد ماه سال ۱۳۵۵ در تهران، همسر اول امین حیایی، هنرپیشه سینما و تلویزیون و داور مسابقه عصر جدید است. مونا بانکی پور فرزند فرزانه داوری بوده و حاصل ازدواجش با امین حیایی، پسری به نام دارا است که سابقه بازیگری هم دارد. مونا بانکی پور از خرداد ماهی های قبل از انقلاب بوده و پدرش امیر همایون بانکی پور، هنرپیشه سینما نیست.

مونا بانکی پور پس از مدت کوتاهی از امین حیایی جدا شد و امین حیایی با نیلوفر خوش خلق ازدواج کرد.

بیوگرافی دارا حیایی:

دارا حیایی در 11 شهریورماه سال 1376 متولد شد. وی راه پدرش را در دنیای هنر ادامه داد و بازیگری را در موسسه بازیگری پدرش آموخت و به صورت جدی وارد دنیای هنر شد.این هنرمند جوان سالها به همراه مادرش در خارج از کشور زندگی کرده و چند سالی است که به ایران آمده و به صورت جدی مشغول بازیگری است.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا