آموزش و سرگرمی

ژست باکلاس «سمیرا حسن‌پور»؛خوش پوش شمایی بقیه اداتو در میارن !

سمیرا حسن پور بازیگر نقش گلی در پایتخت حالا در واقعیت یک مدل خوش اندام می باشد که با هر استایلی جذابیت دارد.سمیرا حسن پور بازیگر خوشگل و نچرال ایرانی می باشد که در عین سادگی چهره بسیار خوش آرایش است

سمیرا حسن پور بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر است. سمیرا حسن پور را همه با نقش گلرخ در سریال پایتخت می شناسند. سمیرا حسن پور با کارگردان معروف ، سامان سالور ازدواج کرده است. خانم سمیرا حسن پور برای فیلم سه کام حبس نامزد ، دریافت جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فجر شده بود. در ادامه عکسی جدید از تیپ خانم سمیرا حسن پور را مشاهده میکنید.

کشف حجاب سمیرا حسن‌پور

خانم بازیگر مدتی پیش تصویری از خود منتشر کرد که البته با ژست های مدلینگی بود اما خطای دید باعث شد تا کاربران آن را کشف حجاب کرده ببینند و کلی حاشیه برای او ساخته شد. این بازیگر جوان انقدری که با تیپ و جنجال معروف تر شد با بازی و بازیگری معروف نشد. در ادامه این تصویر را مشاهده میکنید.

 

بیوگرافی سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور متولد ۱۶ آذر ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر است.فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشگاه آزاد واحد اراک است که علاقه زیادی به نقاشی دارد و پیگیر موسیقی و نوازندگی پیانو هم می باشد. در خانواده پنج نفره بزرگ شده است، پدرش تورک زبان «مجسمه ساز» و مادرش «خانه دار» است و دو برادر دارد که یکی مهندس عمران و دیگری مهندس برق است.

ازدواج

سمیرا حسن پور بعد از بازی در فیلم «تمشک» با سامان سالور (کارگردان) وارد رابطه شد و در نهایت این دو در سال ۱۳۹۵ با هم ازدواج کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا