حرکت بد آموزی طناز طباطبایی با این عکس همه را شوکه کرد!

طناز طباطبایی بازیگر یاغی که همیشه به سادگیش معروفه، حاشیه های عجیبی با یاغی ساخته که حسابی دیدنیه از سیگار کشیدنش مورد سوژه کاربران شد.

طناز طباطبایی از بازیگران مطرح و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با نقش طلا در سریال “یاغی” حسابی داره میترکونه و گویا حالا حالاها کسی نمیتونه رو دست خانوم بیاد،طناز طباطبایی از شروع به بازیگریش تابحال اغلب نقش هایی بهش پیشنهاد شده که یا خیانت کاره یا نقش منفی داره و اهل پارتی و کلاب رفتنه. طناز طباطبایی حالا تو همون نقش اما به معنای واقعی کلمه حالت لاکچری تر اون نقشا داره طلا رو بازی میکنه.

طناز طباطبایی از اون دسته بازیگرانی است که دوست نداره خیلی به چشم بیاد و اصولا هم از لباس هایی که خیلی زرق و برق دار و چشم گیر هستن، خوشش نمیاد.او حتی موقعی که میخواد در مراسمی مثل جشنواره فجر شرکت کنه برخلاف بازیگران دیگه میکاپ های خیلی سادده انجام میده،طناز خانوم به معنای واقعی یه چهره نچرال و فوق العاده جذاب داره.

 

طناز طباطبایی بازیگر ایرانی است. او برای نقش‌آفرینی در فیلم شنای پروانه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنوارهٔ فیلم فجر را دریافت کرده‌است. همچنین برای فیلم بی‌رؤیا برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد. او برای فیلم‌های صداها، رخ دیوانه و خشم و هیاهو هم نامزد دریافت این جایزه شده بود

خواننده ای که عاشق طناز طباطبایی بود

این تصویری از پیج اینستاگرامی شاهین فلاکت، خواننده سبک رپ است. ظاهرا او سال‌هاست که شیفته و شیدای طناز طباطبایی است.با ملاحظه پیجش هم بیشتر متوجه می‌شوید که اصلا همه پست‌های او در مدح طناز طباطبایی است. این ماجرا سوژه کاربران شده است.


 

شاهین فلاکت کیست؟

این خواننده متولد سال 1369 می باشد و در ایران و در تهران متولد شده است. بهتر است بدانید که تا به امروز ترک های زیادی داشت است و می توان گفت همکاری بسیار خوبی داشته است. این رپر از سال 82 فعالیت خود را شروع کرده است و دارای سبک بسیار جالبی می باشد.

 

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا