جدیدترین عکس چهره بی آرایش باران کوثری؛در عین سادگی و خفن!

باران کوثری بازیگر معروف و البته محبوب ایرانی است که ابتدا در سینما با بازی در فیلم “دایره زنگی” معروف شد. وی در آخرین کاری که بازی کرد و خیلی هم پرمخاطب شد سریال شبکه خانگی “ملکه گدایان” بود که نقش دختری گدا اما لات را به خوبی بازی کرد.

باران کوثری از بی حاشیه ترین اما با استعداد هنرمند سینماست که با استعدادش به شهرت رسید! ناگفته نماند او از معدود بازیگرانی است چهره ای نچرال دارد و آنقدر اعتماد به نفسش بالاست که جسورانه در مراسم مهم بدون آرایش حضور دارد.

 

باران کوثری بازیگر مطرح ایرانی در فضای مجازی تصویری از خود به اشتراک گذاشت که تیپ عجیبی دارد و به شدت چاق شده است.

 

باران کوثری در اینستاگرام هیچ پیج شخصی ندارد و هر پیجی با نام این هنرمند دیده شود فیک و از طرفداران او می باشد

گریم باران کوثری در این فیلم، چهره‌ای زشت به او بخشیده است.

باران یکی از ۵ دختر دهه شصتی مشهور سینماست که بازی های خوب و ماندگاری دارد.بازی و همکاری در سریال صاحبدلان, در نقش دینا باعث شهرت هر چه بیشتر این هنرمند شده است.

باران دختر جهانگیر کوثری تهیه کننده مشهور سینماست که به واسطه پدرش وارد عرصه بازیگری شده است .البته استعداد زیادی از خود به نمایش گذاشته است.

باران در چند فیلم مادر کارگردانش نیز بازی کرده است و ایفای نقش در فیلم هایی همچون خون بازی و روز سوم و کوچه بی نام از مشهور ترین فیلم های این هنرمند است.با این حال مدتی است این بازیگر دچار افزایش وزن شده است.

یکبار هم برای بازی در فیلم عرق سرد به شدت وزنش را کاهش داد اما دوباره دچار افزایش وزن شدید شده است.

بیوگرافی

باران کوثری زادهٔ ۲۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران بازیگر، طراح صحنه، طراح لباس و منشی صحنه اهل ایران است.

بهترین بابای دنیا ۱۳۷۰ ساخته داریوش فرهنگ، نخستین تجربه بازیگری اوست. نقش ‌آفرینی‌های بعدی وی تا سال ۱۳۸۰ به تمامی در فیلم ‌های مادرش رخشان بنی اعتماد است. وی در سی ‌امین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۰ برای بازی در فیلم بغض در بخش نگاه نو کاندیدای جایزه بهترین بازیگر زن شده بود.

پس از دو سال ممنوع ‌الفعالیت بودن در سال ۱۳۹۲ در دومین فیلم رضا درمیشیان به نام عصبانی نیستم بازی کرد و برای نمایش فیلم در جشنواره برلین به آلمان سفر کرد. همچنین کتابی تحت عنوان باران کوثری در سینمای ایران به قلم حسین عالمگیر از انتشارات شایسته منتشر شد.

از جمله آثار او می توان به بی حسی موضعی، کشتارگاه، آخرین داستان، جان دار، ترومای سرخ و دایره زنگی اشاره کرد.نقش آفرینی در سریال شبکه مخفی زنان که به طور اختصاصی از نماوا پخش می شود نیز از تازه ترین آثار وی به شمار می رود.

 

نمایش کامل خبر

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا