» آموزش و سرگرمی » تصویر دیده نشده مونا اسکندری در کنار محمدرضا گلزار و رامبد جوان
آموزش و سرگرمی

تصویر دیده نشده مونا اسکندری در کنار محمدرضا گلزار و رامبد جوان

مهر 22, 1402 00

مونا اسکندری بازیگر خوب اما کم کار در سینما و در حتی فضای مجازی است که تصویر از کودکی مونا اسکندری در کنار رضا گلزار و رامبد جوان را مشاهده کنید.

 

مونا اسکندری یکی از طرفداران محمدرضا گلزار از دوران کودکی تا به امروز است و اگر سری به صفحه اینستاگرامی او بزنید عکس هایی از کودکی او در کنار محمدرضا گلزار را مشاهده میکنید.

 

 

مونا اسکندری بازیگر خوش چهره و معروف ایرانی می باشد که البته چند سالی است در فیلم و یا سریالی ایفای نقش نداشته و از این فضا دور است. البته خانم بازیگر قبل از ازدواجش فعالیت بسیار بیشتری در این عرصه داشت.

 

مُنا اسکندری بازیگر جوانی است که این شبها با سریال آچمز مهمان خانه های مخاطبان تلویزیون در شبکه سه سیما است.این بازیگر جوان کشورمان 20 مهر 1377 متولد شد و فعالیت هنری را با تیزرهای تبلیغاتی و به صورت جدی تر با تئاتر آغاز کرد و بعد وارد تلویزیون شد و در سریال هایی چون من نه منم و وقت اضافه به ایفای نقش پرداخت.

بازی مونا اسکندری در سریال مامور بدرقه

سریال مامور بدرقه به کارگردانی سعید سلطانی یکی از مهم‌ترین آثار مونا اسکندری است که پخش آن در سال ۱۳۸۷ از شبکه تهران بوده است. مونا اسکندری در این سریال در کنار بازیگرانی نظیر محسن تنابنده، سیروس گرجستانی، سید جواد رضویان و مهرانه مهین‌ترابی بازی کرده است.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×