پیروزی الاتحاد با درخشش کریم بنزما

ورزش سه: کریم بنزما در اولین بازی رسمی برای الاتحاد گلی تماشایی به ثمر رساند.

الاتحاد عربستان در اولین بازی‌اش در جریان مسابقات جام باشگاه‌ها عرب به مصاف اسپرانسه تونس رفت و در پایان به برتری ۲-۱ دست پیدا کرد.

الاتحاد در این بازی با گل دقیقه ۲۲ بوگوئرا از حریف عقب افتاد اما نیمه اول را با شکست به پایان نرساند. عبدالرزاق حمدلله در دقیقه ۳۵ موفق شد برای الاتحاد گلزنی کند تا بازی در نیمه اول با تساوی ۱-۱ به پایان برسد.

این گل روی حرکت تکنیکی بنزما به ثمر رسید. او پس از تصاحب توپ و ورود به محوطه جریمه با یک توسرتوپ مدافع پیش رویش را فریب داد و با ارسالی کوتاه شرایط گلزنی حمدلله با ضربه سر را فراهم کرد.

نیمه دوم نوبت اولین درخشش بنزما با پیراهن جدیدش رسید. مهاجم سابق رئال مادرید با یک گل تماشایی نشان داد که چه اندازه آماده و سرحال است.

در دقیقه 55 حرکت از میانه زمین با پاس عرض به بنزما رسید و او در نزدیکی محوطه جریمه توپ را دریافت کرد. مهاجم فرانسوی چند قدم با توپ برداشت و از کانال داخلی به محوطه جریمه نزدیک شد

او پیش از ورود به محوطه جریمه فضا برای شوتزنی را مهیا دید و با ضربه قوس دار پای راست توپ را از بالای دستان دروازه‌بان حریف عبور داد تا گل زیبایی را به ثمر برساند.

این گل پایه‌گذار برتری شاگردان نونواسپریتو سانتو در ورزشگاه کینگ فهد شد و بنزما هم اولین بازی با پیراهن تیم جدیدش را با یک گل تماشایی و یک پاس گل پشت سر گذاشت.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا