» اخبار روز » اخبار ورزشی » بازیکن گران‌قیمت ایران یک قدم به اروپا نزدیک شد
اخبار ورزشی

بازیکن گران‌قیمت ایران یک قدم به اروپا نزدیک شد

مرداد 6, 1402 00

لخ‌پوزنان در غیاب بازیکن ایرانی خود به پیروزی در نخستین مسابقه لیگ کنفرانس رسید.

باشگاه لخ‌پوزنان که علی قلی‌زاده را از شارلروای بلژیک به خدمت گرفت و رکورد گران‌ترین نقل و انتقالات تاریخ لیگ فوتبال لهستان را شکست، شب گذشته بدون بازیکن ایرانی خود در یک رقابت اروپایی به میدان رفت و توانست به برتری مقابل کائونو ژالگیریس لیتوانی دست پیدا کند.

تیم فوتبال لخ‌پوزنان لهستان در ادامه دیدارهایی که علی قلی‌زاده را در اختیار ندارد، شب گذشته در یکی از مسابقات دور رفت مرحله دوم لیگ کنفرانس اروپا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ به مصاف تیم کائونو ژالگیریس لیتوانی رفت و توانست به برتری پُرگل دست پیدا کند.

یاران قلی‌زاده که در ورزشگاه اِنئا پوزنان و در حضور حدود ۲۶ هزار تماشاگر میزبان کائونو ژالگیریس، نایب قهرمان فصل گذشته لیتوانی بودند، توانستند به پیروزی سه بر یک دست پیدا کنند تا شرایط خوبی برای صعود به مرحله سوم و نهایی پلی آف لیگ کنفرانس اروپا در بازی برگشت داشته باشند.

علی قلی‌زاده که در ابتدای فروردین ماه امسال در دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل روسیه با آسیب دیدگی مواجه شد، طی چهار ماه گذشته نتوانسته در مسابقات ملی و باشگاهی حضور پیدا کند، ولی امیدوار است هرچه زودتر به ترکیب باشگاه جدیدش در لهستان اضافه شود.

ورزش سه

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×