شباهت باورنکردنی امیر جعفری به عادل فردوسی پور همه را متحیر کرد!

تصویری از جوانی امیر جعفری بازیگر ایرانی منتشر شد که شاید کمتر کسی باورش بشود او تا این حد شبیه پسرش است.

عکسی از امیر جعفری بازیگر ایرانی و همسر ریما رامین فر منتشر شد که شباهت عجیب این بازیگر به پسرش و عادل فردوسی پور همه را متعجب کرد.

ماجرای آشنایی امیر جعفری و ریما رامین فر

ریما رامین فر بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر امیر جعفری است.

این زوج اولین بار در حدود سال 73 و در نمایش دوجلاد و کلاسهای بازیگری زنده یاد حمید سمندریان با هم آشنا شدند و سپس با هم ازدواج کردند.

امیر جعفری و ریما رامین فر از وفادارترین زوج های دنیای هنر هستند که عشق و وفاداری آنها در میان سایر هنرمندان زبانزد است.

این زوج همیشه در برنامه ها و مراسم مختلف به تعریف و تمجید از یکدیگر پرداخته اند و از مهربانی و خصوصیات اخلاقی خوب یکدیگر صحبت کرده اند.

ریما رامین فر بازیگر و نویسنده کشورمان فعالیت هنری خود را در تئاتر از سال 1376 با نمایش شب بخیر مادر آغاز کرد و با فیلم نان، عشق و موتور هزار مقابل دوربین قرار گرفت.

او و همسرش برای اولین بار در این فیلم مقابل دوربین و در کنار هم نقش آفرینی کردند

تولد پسر امیر جعفری

به تازگی امیر جعفری به مناسبت تولد پسرش آیین عکس جدیدی در اینستاگرامش منتشر کرد. امیدِ زندگی روزهایت پُر از عشق و آزادی باشد که معنای زیستن است … ” تولدت مبـــــــارک

آشنایی و ازدواج به واسطه تئاتر

ریما:ما در تئاتر با یکدیگر آشنا شدیم، فکر می کنم سال ۷۳ بود که در یک نمایش به عنوان دو جلاد با هم همکار شدیم و پیش از آن نیز یک سال در کلاس های آقای سمندریان، همکلاس بودیم.در آن زمان، امیر خیلی مرا راهنمایی می کرد و در زمینه تئاتر راهنمایی های او موثر و سازنده بود. (جعفری می گوید:البته راهنمایی های ریما بیشتر بود، او یک فرشته است که تنها دو بال کم دارد). حدود ۱۱ سال با هم همکار بودیم و به طور کامل نسبت به هم شناخت داشتیم سرانجام این ۱۱سال آشنایی به ازدواج ختم شد.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا