» آموزش و سرگرمی » تصویری از «مهراوه شریفی‌نیا» برای خودش حاشیه ساخت!
آموزش و سرگرمی

تصویری از «مهراوه شریفی‌نیا» برای خودش حاشیه ساخت!

آبان 6, 1402 00

مهراوه شریفی نیا بازیگری دوست داشتنی است که اینبار با تیپ رنگی و شادش دلبری کرد اما با بغل کردن آقای بازیگر در تئاتر برای خود حاشیه ساخت.

وقتی خانم بازیگر امیر جعفری را در آغوش می گیرد!

مهراوه شریفی نیا از بی حاشیه ترین هنرمندان کشور است که علاقه ای به نشان دادن خود با این موارد ندارد اما گاهی نوع پوشش و یا حرکاتش موضوعی برای سوژه کابران می شود. که خانم بازیگر در تئاتر امیر جعفری را در آغوش گرفته.

مهراوه شریفی نیا بازیگر معروف و البته محبوب ایرانی است که در فیلم و سریال های بسیاری حضور داشته اما اگر بخواهیم به بهترین آن ها اشاره کنیم باید سریال “کیمیا” را بگوییم که قسمت های زیادی هم داشت و مهراوه خانم در نقش اصلی نیز بود

مهراوه دختر محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان می باشد که پدرش را به نوعی آچار فرانسه سینما می دانند و مادرش را هم از هنرمندان پیشکسوت و خفن. مهراوه شریفی نیا با وجود اینکه توسط مادر و پدرش به این عرصه پا گذاشت اما خودش هم استعداد خوبی در این راه داشت و توانست جدا از نام خانوادگی اش خود را نشان دهد و بالا بیاید.

این بازیگر جذاب و دوست داشتنی در اینستاگرام فعالیت آن چنان زیادی ندارد اما بیش از 600 هزار کاربر دنبال کننده او نیز هستند. در ادامه یکی از تصاویر او را با شالی رنگی مشاهده می کنید.

بچگی مهراوه و ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا بازیگر معروف زن ایرانی در یک خانواده هنرمند متولد شده و یک خواهر دارد. جالب است بدانید که او علاوه بر بازیگری در زمینه گرافیک، عکاسی و تصویر سازی کتاب فعالیت می کند. در قسمت زیر تصاویر جالب از کودکی ملیکا شریفی نیا و خواهرش مورد توجه کاربران قرار گرفت.

کاهش وزن مهرآوه شریفی نیا

او با انتشار عکس زیر از خودش نوشت :

سوال: دوست داشتید یازدهمین جمعه‌ی تابستانِ خود را چگونه بگذرانید؟

جواب: به نام خدا دوست داشتم یازدهمین جمعه‌ی تابستان خود را شاد و پُرلبخند و بی‌ترس، هم‌نفس با انسان‌های خوش‌ذات و بی‌عقده و پخته و تکلیف‌روشن بگذرانم. با آن‌ها که می‌شود ساعت‌ها به حرف‌هاشان گوش سپرد و خسته نشد. با آن‌ها که هر کلام‌شان مرهمی‌ست و هر قصه‌شان امیدی و هر مثال‌شان گنجینه‌ای. با آن‌ها که اعتماد را با نگاه‌ برایت معنی می‌کنند و اطمینان را در دست‌هایت می‌کارند. با آن‌ها که…می‌شود تا صبح نوشت.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×