» آموزش و سرگرمی » تصویری خبرساز ارسلان قاسمی در کنار یک دختر
آموزش و سرگرمی

تصویری خبرساز ارسلان قاسمی در کنار یک دختر

آبان 6, 1402 00

ارسلان قاسمی بازیگر جوان و خوشتیپ سینما و تلوزیون در کنار یک خانم جوان مورد توجه کاربران قرار گرفت.

ارسلان قاسمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون است که به تازگی هم سرباز شده است. ارسلان قاسمی در مصاحبه خود با سامان گوران در شبکه تی وی پلاس به صحبتهای در خصوص عشق خود پرداخت. وی در پاسخ به سوال سامان گوران مبنی بر شایعات ازدواج او با ترلان پروانه گفت :

بگزارید ماجرا را تمام کنم . من عاشق شخص دیگری هستم و هم اکنون در زندگی من هست و این که اسمم را کنار ترلان پروانه می گذارند دوست ندارم. ارسلان قاسمی پیش از این همکاری های مشترکی با ترلان پروانه در فیلم و سریالهای زیادی را داشته است و یکی از دلایل این شایعه ها همین موضوع می باشد.

خانه مجردی ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی هنرپیشه معروف و جوان ایرانی می باشد. آقای بازیگر از خانه مجردی اش رونمایی کرد. همانطور که می بینید خانه ایشان با دکور خاصی تزئین شده است. او این عکس را در کنار حیوان خانگی اش در خانه گرفته است. در قسمت زیر تصویر جالب از خانه ارسلان قاسمی بازیگر پدر خوانده با دکور شیک و خاص را قرار داده ایم.

بازی ارسلان قاسمی در پدر خوانده

ارسلان قاسمی بازیگر جوان ایرانی در مجموعه نمایشی پدرخوانده حضور دارد. او در این برنامه کنار هنرمندان معروف از جمله معین زندی و مجید واشقانی بازی می کند. گرداننده پدر خوانده، کامبیز دیرباز بازیگر معروف ایرانی است. محمدرضا علیمردانی نیز گرداننده شب های مافیا بود.

بیوگرافی ارسلان قاسمی:

ارسلان قاسمی متولد 1 خرداد 1374 در تهران است. ارسلان قاسمی تاکنون علاوه بر چند فیلم سینمایی در مجموعه های تلویزیونی یوسف پیامبر در نقش کودکی بنیامین و در چشم باد در نقش کودکی بیژن نیز بازی کرده است. ارسلان قاسمی نخستین بار در سن هفت سالگی در مجموعه تلویزیونی در چشم باد در نقش کودکی بیژن (پارسا پیروزفر) به بازی پرداخت. همچنین ارسلان قاسمی در سال 1392 در سریال هفت سنگ به کارگردانی علیرضا بذرافشان در کنار مهدی سلطانی و شبنم مقدمی ایفای نقش کرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×