تغییر چهره عجیب شقایق دهقان و فلامک جنیدی در گذر زمان

بدینسان: عکسی منتشر شده از چهره های متفاوت  دوبازیگر معروف سینما و تلویزیون

این دو بازیگر در فیلم و سریال های زیادی محبوبیت خاصی در بین مردم پیدا کرده اند.

شقایق دهقان

شقایق دهقان بازیگر و نویسنده متولد 4 اسفند سال 1357 در گیسن آلمان است. بعد از سه ماه از تولدش به دلیل اتمام تحصیلات پدرش با خانواده به ایران بازگشت. در مدت 6 سال به دلیل کار پدرش در یکی از شهرهای شمالی ایرانی ساکن شدند و سپس به تهران آمد. او اصلاتا بختیاری است.

او در سریال ساختمان در نقش خانم شیرزاد ایفای نقش کرد که سال 90 پخش شد. در سال 1394 در برنامه خندوانه، یک اجرای استند آپ کمدی داشت و در سال 96 به همراه همسرش به عنوان داوران بخش استنداپ کمدی جشنواره هنری پارسی زبانان اروپا انتخاب شدند.

شروع فعالیت هنری

شقایق دهقان کار هنری را از سن 1 سالگی شروع کرد. در آن زمان برای گذراندن اوقات فراغت در یکی از کلاس های عروسک گردانی فرهنگ سرای امیرکبیر ثبت نام کرد. در سال 1376 همزمان با امتحانات نهایی سال پهارم دبیرستان از طرف معلمی که در آن کلاس با او آشنا شده بود به گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می شدند معرفی شد و آغاز به کار کرد. سپس از طریق یکی از همکارهایش به خانم گلچهره سجادیه معرفی شد و با همکاری با گروه او اجرای یک نمایش جدی را تجربه کرد. در همین زمان کار نوشتن برای برنامه کودک را هم انجام می داد

فلامک جنیدی

فلامک جنیدی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۱ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است

فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشکده هنر و معماری تهران است که قبل از بازیگری روزنامه نگار بود و مدتی هم در خارج از کشور زندگی می کرد
فلامک جنیدی (Falamak Joneidi) در شهر تهران به دنیا آمد ، پدرش اصالت مشهدی و مادرش تهرانی است و دو خواهر و یک برادر نیز دارد.

سال سوم دبیرستان بود که تصمیم گرفت بازیگر شد برای همین در دانشگاه رشته نمایشنامه نویسی خواند و به کلاس های بازیگری رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا