چهره شکسته نیکی کریمی و دعوای عجیب خانوم در پشت صحنه!

تصویری از نیکی کریمی با موهای رنگ شده نشان می دهد که این تغییر به کلی زیبایی چهره او را گرفته است.

نیکی کریمی بازیگر همه چی تموم و جذاب ایرانیه که این روزا در فیلم و سریالی دیده نمیشه اما اونقدری کارنامه کاریش پر و پیمون هستش که نیکی کریمی رو تبدیل به نیکی کریمی سینمای یه ایران کرده

دعوای عجیب نیکی کریمی و نعیمِ پوست شیر در پشت صحنه! 

چهره ای به مانند نیکی کریمی قطعا نیومده که فقط بازیگر باشه. نیکی بانو یک مترجم قهاره که شاید چندان هر کسی ندونه اما اینچنین بیوگرافی جذابی داره. نیکی کریمی گرچه سالهای ساله که تو این عرصه فعالیت داره اما هنرش رو تنها در بازیگری محدود نکرد و خانوم خانوما کارگردانی و نویسندگی هم داشته که خب میشه گفت اتفاقا از فیلمای خیلی شاخ پرده نقره ای هم به حساب میاد.

شاید براتون سوال بشه چه فیلمی، کو کجا؟ که خب باید بگیم فیلم “آتابای” که با زبان ترکی هستش از آثار نیکی کریمی و هادی حجازی فر محسوب میشه که با استقبال خوب مخاطب همراه شد. آتابای با حواشی بسیار زیادی همراه بود. از ترکی صحبت کردن در فلیم و اعتراض فارسی زبانان تا صحنه های عجیبی که درش ساخته شده بود. مثلا در یکی از سکانس ها هادی حجازی فر یا همون آتابای، میون درختا میدوعه و صورتش خیلی زخمی میشه. هادی خان در رابطه با این سکانس و و قهر نیکی کریمی صحبت هایی میکنه که جالب هستند.

تصاویری از برادر نیکی کریمی که به مناسبت تولدش منتشر کرد!

نیکی کریمی هنرپیشه معروف سینمای ایران ۵۱ سال سن دارد، خانم بازیگر تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است. او از سال ۱۳۶۸ فعالیت هنری خود را آغاز کرده و بازی در فیلم آتابای و سریال کیمیا را در کارنامه هنری خود دارد. در قسمت زیر تصاویری از برادر نیکی کریمی که به مناسبت تولدش منتشر کرد.

 

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا