تصویری از دختر پژمان بازغی و رونمایی از همسر جدیدش خانم بازیگر ترکیه ای!

پژمان بازغی بازیگر محبوب که این روزا با دخترش داره تو اینستا سروصدای زیادی به پا کرده.

دختر پژمان بازغی که اسمش نفسه جدیدا عکساش خیلی تو اینستا وایرال میشه و با صورت پر از جوش و عجیب غریبش کلی هم گویا هوادار داره. دختر پژمان که سن چندانی نداره اخیرا یه عکسی منتشر کرد و با این مدل عکس گرفتن اونم وقتی یه دختر نوجوونی و هیچ میکاپی نداری.

پژمان بازغی از بازیگران مطرح و خوش چهره سینما و تلویزیونه که مدتیه تقریبا کم کار شده، اما با ورود به برنامه های مختلف و محبوبیتی که تونسته در طی این سال ها برای خودش کسب کنه.

عکسی از پژمان بازغی با یک خانم جوان را مشاهده می کنید که حواشی زیادی بدنبال داشته است!

از سال 1399 خبرهای طلاق پژمان بازغیو همسرش مستانه مهاجر در مقاطع مختلفی پخش می شد اما هر بار با تکذیب دو طرف به فراموشی می رفت.پژمان بازغیفارغ التحصیل لیسانس مهندسی صنایع دانشگاه امیرکبیر می باشد، بازی را از جلوی دوربین شروع کرد و حالا در کنار حضور در سینما، در تلویزیون نیز اجرا می کند. پژمان بازغی ازدواج کرده است و همسر او مستانه مهاجر از تدوینگران حرفه ایی است. پژمان بازغی یک دختر به نام نفس دارد. پژمان بازغی در سال 1380در بازی زیر سر آسمان شهر تجربه را بدست آورد ،در نهایت ماه های اخیر ، خبر طلاق این زوج هنری در بین اهالی هنر قوت گرفت و در نهایت این دو با پاک کردن تمام عکس های مشترک خود از صفحه های مجازی خود تلویحا خبر جدایی و طلاق خود را تایید کردند ولی بصورت رسمی صحبتی تاکنون نکردند.

ازدواج و خانواده پژمان بازغی

پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در سال 1386 با یکدیگر ازدواج کردند و در سال 1387 صاحب دختری به نام نفس شدند.مستانه مهاجر متولد 15 اردیبهشت 1353 در تهران میباشد، او تدوین گر اهل ایران و همسر پژمان بازغی است. وی فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره است.

فیسِ دخترِ پژمان بازغی 

دخترِ پژمان بازغی که متولد 1385 در شهر تهرانه، اخیرا اینستا رو با عکسای عجیب و خاصش بمبارون کرده. دختر پژمان که الان یه دختر 16 ساله میشه، از زمانی که سنش کشید بالا یه جوری تیپ میزنه که سبلریتیا موندن. البته استایلای خانوم کوچولو خیلی هم تقلید شده از مامان جانشه و این سبک تو چشم بودنا از سمت مادری به ارث برده.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا